Charla orientativa sobre a ABAU, Universidade, Ciclos formativos,...

O venres día 15 de marzo en horario de 12:30 a 14 horas, antigos alumnos do centro participaron nunha charla coloquio cos alumnos de 2.º de bacharelato.

Falaron das dúbidas que tiveron cando cursaron 2.º de bacharelato cara a ABAU e cara a toma de decisións posteriores, sobre o desenvolvemento da ABAU de forma construtiva, sobre os aspectos a destacar de cara a matrícula nos diferentes graos no sistema universitario galego (prazos, preferencias,...), da conexión que se establece entre os contidos adquiridos no Bacharelato e a titulación que estudan, dos prexuizos sociais presentes aínda na actualidade á hora de elixir os diferentes graos e profesións e dos obstáculos ao inicio das diferentes carreiras ou Ciclos e, como cada quen os foi resolvendo.

Agradecemos a súa presencia nesta actividade por considerar que as súas experiencias poden ser de moita axuda para os seus compañeiros.

Charla ABAU

page_ppp | by Dr. Radut