Horarios dos exames de setembro

No seguinte enlace tedes o calendario dos exames de setembro

Listado de libros de texto para o curso 2014-2015

No seguinte enlace tedes os listados dos libros de texto para o curso 2014/2015.

Se queres saber de que vai antropoloxía

É unha materia optativa de 1º de bacharelato.

PARA MÁIS INFORMACIÓN, CLICA AQUÍ

Contratación da xestión e explotación do servizo de cafetería do Xelmírez II

Documentación para a xestión e explotación do servicio de cafetería:

Publicación da contratación

Folla de especificacións técnicas

Condicións para a contratación

Instancia

- Anexo I - Declaración responsable

- Anexo II - Proposición económica

- Anexo III - Lista de precios

Prazo de presentación de solicitudes do 27 de xullo ó 3 de xullo (ambos incluídos).

Listaxe definitiva de admitidos para o curso 2014/2015

No seguinte ENLACE podedes atopar a listaxe definitiva de admitidos e non admitidos para o curso 2014/2015.

Bulebule

Os Bulebule son un grupo música formado por rapaces de 1ºBach do IES Arcebispo Xelmírez II (Santiago de Compostela) Este ano 2014 preséntanse ao Cantalingua coa súa primeira canción orixinal, composta e interpretada por eles: "Os sons que nos unen" Podes escoitala e votar por ela no seguinte ENLACE

Tamén podedes escoitar esta canción na nosa Galería multimedia

Listaxe provisional de admitidos para o curso 2014/2015

No seguinte ENLACE podedes atopar a listaxe provisional de admitidos e non admitidos para o curso 2014/2015. O prazo para presentar reclamacións é de 5 días hábiles (ata o 7 de abril).

Calendario de inscrición e realización das probas de acceso a ciclos medios e superiores 2014

MULLERES E LITERATURA

Enlace ao blog da biblioteca, no que se poden ver dúas das presentacións realizadas por alumnado de 2º de bacharelato.

O último Nobel de Literatura foi gañado por unha  muller, Alice Munro. A partir deste feito, o alumnado de 2º de BAC de Literatura Universal investigou sobre o papel da muller na literatura. Como mostra dese traballo  podemos ver as  presentacións  de Pablo Rial e Iván Juncal.

Publicado por anacbalboa para MAR AO NORDE el 3/07/2014 07:48:00 p. m.

SABES POR QUE O 8 DE MARZO É O DÍA DA MULLER?

O 8 de marzo de 1857, un grupo de mulleres traballadoras na industria textil tomou a decisión de saír ás rúas de Nueva York para protestar polas precarias condicións nas que traballaban. Esta foi a primeira dunha serie de movilizacións que contribuiron a mellorar as condicións de traballo das mulleres.

O 5 de marzo de 1908, as mulleres protagonizaron unha nova folga reclamando a igualdade salarial, a disminución da xornada laboral a 10 horas e un tempo para poder dar de mamar aos seus fillos. Durante esa xornada, pereceron máis dun centenar de mulleres queimadas nunha fábrica de Sirtwoot Cotton, nun incendio que se atribuíu ao dono da fábrica como resposta á folga.

Desde 1910, o 8 de marzo está declarado  Día Internacional da Muller Traballadora.

Un dos agravios contra os que as mulleres loitan a diario en todo o mundo é a violencia. Aquí podedes lembrar a actividade que en apoio ás mulleres se levou a cabo o pasado novembro.

Publicado por anacbalboa para MAR AO NORDE el 3/07/2014 01:19:00 p. m.