Contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería

Documentación para a xestión e explotación do servicio de cafetería:

Publicación da contratación

- Condicións - Normativa

Instancia

- Anexo I - Declaración responsable

- Anexo II - Proposición económica

- Anexo III - Lista de precios

Prazo de presentación de solicitudes do 13 de xullo ó 23 de xullo (ambos incluídos).

Calendario de exames setembro

No seguinte enlace tedes o calendario de exames de setembro 2015.

Calendario exames setembro

Fondo solidario de libros

- Listado provisional de solicitantes admitidos

- Listado provisional de solicitantes excluidos

- Libros existentes no fondo do centro

As cantidades de libros existentes no fondo do centro aumentará coa entrega dos libros polo alumnado que ten materias pendentes para setembro.

Matrícula para o curso 2015/2016

No seguinte enlace tedes as datas de matrícula para o curso 2015/2016.

Calendario de Matrícula

Na conserxería do centro podedes recoller os sobres de matrícula.

Os pais que o desexen poden imprimir e traer cuberta da casa a documentaciòn para matricular ó seu fillo/a. Toda a información e os impresos necesarios están nos seguintes enlaces:

Documentación 1º ESO

Documentación 2º ESO

Documentación 3º ESO

Documentación 4º ESO

Documentación 1º BTO

Documentación 2º BTO

Ainda que na documentación de cada curso xa está incluida unha relación dos libros de texto, no seguinte enlace pódese obter unha lista para todos os cursos.

Libros de texto

Listaxes definitivas de alumnado admitido

No seguinte enlace podedes consultar as listaxes definitivas de alumnado admitido.

Listaxes definitivas de alumnado admitido

ACTUALIZACIÓN (15/06/2015): Listado de alumnado adxudicado pola comisión de escolarización

Viaxe París 2015

Estivemos en París do 20 ao 26 de marzo (xunto co alumnado e dúas profesoras do IES nº 1 de Ordes). Aquí tendes tres momentos do noso paso pola Cidade da Luz. Pronto poderedes ver a reportaxe fotográfica no blog de francés

Listaxes provisionais de alumnado admitido

No seguite enlace podedes acceder á listaxe de alumnado admitido para o curso 2015/2016.

Listaxes provisionais admisión

Campus científicos de verano

Está aberto ó prazo para apuntarse no Programa Campus Científicos de Verano.

No seguinte enlace tedes toda a información.

O prazo para inscribirse remata o 20 de marzo.

Probas de acceso a ciclos de grado medio e superior. Convocatoria 2015

No DOG do 23 de febreiro saiu publicada a Orde do 17 de febreiro polo que se convocan probas para acceso a ciclos tanto de grado medio como de grado superior.

A continuación aparecen os enlaces ós aspectos máis importantes desta convocatoria.

IMPORTANTE: O prazo de inscrición nas probras de acceso a grado superior remata o 6 de marzo.

Semana de divulgación arredor da luz no IES Arcebispo Xelmírez II

Co gallo do Ano Internacional da Luz e das Tecnoloxías asociadas á Luz, o I.E.S. Arcebispo Xelmírez II adica a esta temática a semana de divulgación deste curso 2014-15.

Haberá múltiples actividades (conferencias, experimentos interactivos, obradoiros, exposicións ou aulas temáticas, por exemplo) organizadas polo centro coa colaboración de diversas institucións.

DISPOÑIBLE XA NO ARQUIVO ADXUNTO O PROGRAMA DEFINITIVO.

ÁNIMO E A PARTICIPAR!