SEMANA DE DIVULGACIÓN ARREDOR DA LUZ NO I.E.S. ARCEBISPO XELMÍREZ II

Co gallo do Ano Internacional da Luz e das Tecnoloxías asociadas á Luz, o I.E.S. Arcebispo Xelmírez II adica a esta temática a semana de divulgación deste curso 2014-15.

Haberá múltiples actividades (conferencias, experimentos interactivos, obradoiros, exposicións ou aulas temáticas, por exemplo) organizadas polo centro coa colaboración de diversas institucións.

En próximas datas publicarase o programa concreto.

ÁNIMO E A PARTICIPAR!

Probas de acceso a ciclos de grado medio e superior. Convocatoria 2015

No DOG do 23 de febreiro saiu publicada a Orde do 17 de febreiro polo que se convocan probas para acceso a ciclos tanto de grado medio como de grado superior.

A continuación aparecen os enlaces ós aspectos máis importantes desta convocatoria.

 

 

IMPORTANTE: O prazo de inscrición nas probras de acceso a grado superior remata o 6 de marzo.

Admisión de alumnado para o curso 2015/2016

Nos vindeiros días iremos colgando aquí a diversa información sobre a admisión de alumnado no noso centro. Na imaxe do cartel hai unha errata, pois o prazo da solicitude de admisión é DO 1 AO 23 DE MARZO.

Decreto 254/2012, do 13 de decembro

Orde do 12 de marzo de 2013

Información

Nota informativa 

Zonas de influencia

- Anexo II - Solicitude de admisión

Festival Nadal 2014

Rematamos o trimestre coa celebración do festival de Nadal do que podedes ver un pequeno resumo neste enlace.

http://youtu.be/KgU6Jgc_JPM

 

 

AMNISTÍA INTERNACIONAL - CAMPAÑA STOP TORTURA - OBRADOIRO 2ESO

O día 10 de decembro de 2014 a sección de Santiago de Compostela de Amnistía Internacional tivo a ben colaborar co noso centro para impartir un obradoiro ó alumnado de 2ESO sobre a necesidade de erradicar a violación dun dereito humano fundamental: o de non ser torturada ou torturado.

O obradoiro foi todo un éxito. O alumnado participou moito e ben. A persoa encargada de impartilo, Noelia (estudante do Grao de Traballo Social na USC) quedou encandilada coas nosas alumnas Inocente e cos nosos alumnosInocente. Así da gusto Risa.

Gracias Noelia, e moitras gracias tamén a Sabela, que é quen nos consegue todas as exposicións, charlas, obradoiros. A comunidade educativa do IES Arcebispo Xelmírez II está encantada coa vosa colaboración.

Se queredes ver imaxes do evento e un video aquí tendes o enlace á galería multimedia da web do centro

CHARLA DA OFICINA DE COORDINACIÓN DE TRANSPLANTES (OCT)

O mércores 3 de decembro de 2014 tivemos o pracer de ter a dúas excelentes - Marta, que é a coordinadora da Oficina, e Lola que é unha persoa que recibiu un transplante -  conferenciantes para explicarlle ó noso alumnado de 2 BACH e da materia de Antropoloxía de 1 BACH todo o referente a doazón de órganos. O certo é que charla foi magnífica. Tanto é así que o alumnado non parou de preguntar e preguntar.

Na galería de imaxes temos testimonio gráfico do evento.

Moitas, moitas gracias Marta e Lola. Dende aquí o recoñecemento de toda a comunidade educativa do IES Arcebispo Xelmírez II pola vosa dedicación e entusiasmo.

 

Proclamación de candidaturas electas para o Consello Escolar

Polo alumnado:

Foron elixidas as seguintes candidaturas:

1ª Xabier Fernández García (129 votos). Esta candidatura corresponde a esta renovación parcial, e é polo tanto elixida por catro anos.

2ª David Pampín Vilares (107 votos). Esta candidatura corresponde a esta renovación parcial, e é polo tanto elixida por catro anos.

3ª Irina González Calistro (93 votos). Esta candidatura corresponde a unha vacante da anterior renovación parcial; é polo tanto elixida por dous anos.

O resto de candidaturas constitúen a listaxe de posibles substitutos para as vacantes que se produciran antes da próxima renovación parcial:

4ª Noa Insua Amigo (90 votos).

5ª Eva Carollo Brea (70 votos).

 

Polas nais, pais e titores legais:

Foron elixidas as seguintes candidaturas:

1ª Miguel Fernández Blanco (12 votos).

2ª Eduardo Moscoso Mato (7 votos).

Ambas candidaturas corresponden a esta renovación parcial, e son elixidas por catro anos.

O resto de candidaturas constitúen a listaxe de posibles substitutos para as vacantes que se produciran antes da próxima renovación parcial:

3ª Jorge Proupín Castiñeiras (4 votos).

4ª Isabel Santos Martínez (1 voto).

 

Polo profesorado:

Foron elixidas as seguintes candidaturas:

1ª Manuel Amor Couto (29 votos).

2ª Antonio Mascareñas Alonso (26 votos).

3ª Amabel Míguez de la Sierra (25 votos).

Estas tres candidaturas corresponden a esta renovación parcial e son polo tanto elixidas por catro anos.

4ª Francisco Serrallé Marzoa (11 votos).
Esta candidatura corresponde a unha vacante da anterior renovación parcial e é polo tanto elixida por dous anos.

 

Non habendo máis candidaturas, non existen suplentes para cubrir unha posible vacante.

MODELOS DE PAPELETAS PARA AS VOTACIÓNS NO CONSELLO ESCOLAR

Adxúntanse os modelos de papeletas para exercer o dereito ao voto nas eleccións ao consello escolar desta semana.

PROCLAMACIÓN DEFINITIVA DAS CANDIDATURAS AO CONSELLO ESCOLAR

Non se tendo presentado reclamación ningunha ás candidaturas proclamadas provisionalmente, procede realizar a súa proclamación definitiva.

Polo alumnado:

Dna. Eva Carollo Brea (3º ESO A), D.Xabier Rernández García (4º ESO B), Dna. Irina González Calistro (1º BACH C), Dna. Noa Insua Amigo (3º ESO A) e D. David Pampín Vilares (3º ESO A).

 

Polas nais, pais e titores legais do alumnado:

D. Miguel Fernández Blanco, D. Eduardo Mosocoso Mato, D. Jorge Proupín Castiñeiras e Dna. Isabel Santos Martínez.

 

Polo profesorado:

D. Manuel Amor Couto, D. Antonio Mascareñas Alonso, Dna. Amabel Míguez de la Sierra e D. José Francisco Serrallé Marzoa.

 

Non procede proclamar candidaturas do persoal non docente, dado que non se presentaron.

RESULTADO DO SORTEO PARA A COMPOSICIÓN DAS MESAS ELECTORAIS (CONSELLO ESCOLAR)

O resultado do sorteo celebrado o 17 de novembro na reunión da xunta electoral foi o seguinte:

Alumnado: Titulares, Sergio Rey Sayanes e Iago Moure Álvarez; Suplentes, Tamara Adrán Naveiro e Iván Estévez Godoy.

CONSTITUCIÓN DA MESA ELECTORAL O MARTES 25 DE NOVEMBRO ÁS 8:30 HORAS EN VICEDIRECCIÓN.

O HORARIO DE VOTACIÓN DO ALUMNADO SERÁ O MARTES 25 DE NOVEMBRO DE 8:45 A 14:10 HORAS.

Nais, pais e titores legais: Titulares, Ana María Vilanova Doldán, María del Carmen Garabal Figueiras, Alejandro Rial Maroño, Eva Casais Sande; Suplentes, Natalia Meijide Castromil, María Remedios Bellas Bello, Pilar Rodríguez Feijoo, Florentino González  Mourelle.

CONSTITUCIÓN DA MESA ELECTORAL O MÉRCORES 26 DE NOVEMBRO ÁS 16:15 HORAS.

O HORARIO DE VOTACIÓN DE NAIS, PAIS E TITORES LEGAIS SERÁ O MÉRCORES 26 DE NOVEMBRO DE 16:30 A 19:30 HORAS. OS ELECTORES DEBERÁN ACUDIR PROVISTOS DE DOCUMENTO IDENTIFICATIVO (DNI, PASAPORTE, PERMISO DE CONDUCIR...).

Distribuir contido