Listado de libros de texto 2016-2017

No seguinte enlace podedes consultar os libros de texto do curso 2016-2017

Libros de texto

Proposta de resolución de adxudicación do servicio de xestion e explotación da cafetería para o curso 2016/2017

No seguinte enlace pódese consultar a proposta de resolución.

Modelos de matrícula - Curso 2016/2017

Nos seguintes enlaces tedes a información e os formularios de matrícula.

1º Bacharelato

2º Bacharelato

Seguro Escolar (para alumnado de 3º e 4º da ESO e de 1º e 2º de Bacharelato)

Contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería

Nos seguintes enlaces podedes atopar a información relativa á contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do centro.

- Convocatoria

- Normativa

- Anexo I - Declaración responsable

Anexo II - Proposición económica

Anexo III - Lista de precios

Libros de texto 2016-2017

Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño, a diferencia de outros anos esta vez todas as persoas interesadas deben presentar a solicitude no centro ata o 23 de xuño.

No caso de ter varios irmáns no mesmo centro presentarase unha única solicitude.

A solicitude é a mesma para acceder ó fondo solidario (1º e 3º ESO) como para recibir o vale da axuda de libros (2º e 4º) ou acceder á axuda para material escolar se é o caso.

Solicitude (entregar as 4 primeiras páxinas). Tamén se pode recoller en formato papel nas oficinas do centro.

Listaxes definitivas de alumnado admitido

No seguinte enlace podedes consultar as listaxes definitivas de alumnado admitido.

Contra a relación definitiva de alumnado admitido pódese presentar recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial da Consellería de Educación de A Coruña, no prazo dun mes.

Listaxes definitivas

Viaxe cultural a París

Alumnado de francés do noso centro xunto con alumnado de francés do IES nº 1 de Ordes viaxou a París do 11 ao 17 de marzo.

Listaxes provisionais de alumnado admitido

No seguinte enlace tedes as listaxes provisionais de alumnado admitido para o curso 2016-2017.

Alumnado admitido

Semana I+I+D 2016

O noso centro adica esta semana (do 29 de marzo ó 1 de abril) á conmemoración do Ano Internacional para o Entendemento Mundial, programando distintas actividades para convidar a reflexionar sobre os efectos das accións cotiás no seu entorno.

No seguinte enlace podedes descargar o tríptico coa programación.

Pinchando na imaxe podedes ver o cartel a maior tamaño.

Probas de acceso a ciclos de grado medio e superior. Convocatoria 2016

No DOG do 11 de febreiro saiu publicada a Orde do 2 de febreiro polo que se convocan probas para acceso a ciclos tanto de grado medio como de grado superior.

A continuación aparecen os enlaces ós aspectos máis importantes desta convocatoria.

IMPORTANTE: O prazo de inscrición nas probras de acceso a grado superior remata o 26 de febreiro.