Listaxe provisional de admitidos para o curso 2014/2015

No seguinte ENLACE podedes atopar a listaxe provisional de admitidos e non admitidos para o curso 2014/2015. O prazo para presentar reclamacións é de 5 días hábiles (ata o 7 de abril).

Bulebule

Os Bulebule son un grupo música formado por rapaces de 1ºBach do IES Arcebispo Xelmírez II (Santiago de Compostela) Este ano 2014 preséntanse ao Cantalingua coa súa primeira canción orixinal, composta e interpretada por eles: "Os sons que nos unen" Podes escoitala e votar por ela no seguinte ENLACE

Tamén podedes escoitar esta canción na nosa Galería multimedia

CALENDARIO DE INSCRICIÓN E REALIZACIÓN DAS PROBAS DE ACCESO A CICLOS MEDIOS E SUPERIORES 2014

MULLERES E LITERATURA

Enlace ao blog da biblioteca, no que se poden ver dúas das presentacións realizadas por alumnado de 2º de bacharelato.

O último Nobel de Literatura foi gañado por unha  muller, Alice Munro. A partir deste feito, o alumnado de 2º de BAC de Literatura Universal investigou sobre o papel da muller na literatura. Como mostra dese traballo  podemos ver as  presentacións  de Pablo Rial e Iván Juncal.

Publicado por anacbalboa para MAR AO NORDE el 3/07/2014 07:48:00 p. m.

SABES POR QUE O 8 DE MARZO É O DÍA DA MULLER?

O 8 de marzo de 1857, un grupo de mulleres traballadoras na industria textil tomou a decisión de saír ás rúas de Nueva York para protestar polas precarias condicións nas que traballaban. Esta foi a primeira dunha serie de movilizacións que contribuiron a mellorar as condicións de traballo das mulleres.

O 5 de marzo de 1908, as mulleres protagonizaron unha nova folga reclamando a igualdade salarial, a disminución da xornada laboral a 10 horas e un tempo para poder dar de mamar aos seus fillos. Durante esa xornada, pereceron máis dun centenar de mulleres queimadas nunha fábrica de Sirtwoot Cotton, nun incendio que se atribuíu ao dono da fábrica como resposta á folga.

Desde 1910, o 8 de marzo está declarado  Día Internacional da Muller Traballadora.

Un dos agravios contra os que as mulleres loitan a diario en todo o mundo é a violencia. Aquí podedes lembrar a actividade que en apoio ás mulleres se levou a cabo o pasado novembro.

Publicado por anacbalboa para MAR AO NORDE el 3/07/2014 01:19:00 p. m.

Admisión de alumnado para o curso 2014/2015

Nos vindeiros días iremos colgando aquí a diversa información sobre a admisión de alumnado no noso centro. Na imaxe do cartel hai unha errata, pois o prazo da solicitude de admisión é DO 1 AO 20 DE MARZO.

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro

- Orde do 12 de marzo de 2013

Nota informativa

- Zonas de influencia

- Prazas vacantes

- Anexo II - Solicitude de admisión

Calendarios de exames

No apartado de Novas do menú Familias iranse colgando aqueles calendarios de exames que os delegados de curso lle faciliten á dirección.

Festival de Nadal 2013

O pasado venres 20 de Decembro tivemos a sorte de desfrutar co Festival de Nadal organizado polo alumnado e profesorado do IES Arcebispo Xelmírez II.

Tedes máis información e fotos no seguinte enlace ou na Galería multimedia do noso centro

Comezo das clases tras o período de Nadal

Como xa foi anunciado desde o inicio do curso, o retorno ás actividades lectivas tralo período non lectivo de Nadal é este curso o 9 de xaneiro, xoves.

Está previsto que ese mesmo día COMECEN AS ACTIVIDADES DO REFORZO EXTRAESCOLAR pola tarde no horario establecido (de 16:10 a 17:50 o reforzo de lingua con transporte e de 17:50 a 18:40 unha hora de matemáticas sen transporte).

Guía de nais e pais

Dende hoxe tedes a vosa disposición no seguinte enlace  a guía de nais e pais do curso 2013/2014.