SEMANA DE DIVULGACIÓN ARREDOR DA LUZ NO I.E.S. ARCEBISPO XELMÍREZ II

Co gallo do Ano Internacional da Luz e das Tecnoloxías asociadas á Luz, o I.E.S. Arcebispo Xelmírez II adica a esta temática a semana de divulgación deste curso 2014-15.

Haberá múltiples actividades (conferencias, experimentos interactivos, obradoiros, exposicións ou aulas temáticas, por exemplo) organizadas polo centro coa colaboración de diversas institucións.

DISPOÑIBLE XA NO ARQUIVO ADXUNTO O PROGRAMA DEFINITIVO.

ÁNIMO E A PARTICIPAR!

Viaxe París 2015

Estivemos en París do 20 ao 26 de marzo (xunto co alumnado e dúas profesoras do IES nº 1 de Ordes). Aquí tendes tres momentos do noso paso pola Cidade da Luz. Pronto poderedes ver a reportaxe fotográfica no blog de francés

Listaxes provisionais de alumnado admitido

No seguite enlace podedes acceder á listaxe de alumnado admitido para o curso 2015/2016.

Listaxes provisionais admisión

Campus científicos de verano

Está aberto ó prazo para apuntarse no Programa Campus Científicos de Verano.

No seguinte enlace tedes toda a información.

O prazo para inscribirse remata o 20 de marzo.

Probas de acceso a ciclos de grado medio e superior. Convocatoria 2015

No DOG do 23 de febreiro saiu publicada a Orde do 17 de febreiro polo que se convocan probas para acceso a ciclos tanto de grado medio como de grado superior.

A continuación aparecen os enlaces ós aspectos máis importantes desta convocatoria.

IMPORTANTE: O prazo de inscrición nas probras de acceso a grado superior remata o 6 de marzo.

Admisión de alumnado para o curso 2015/2016

Nos vindeiros días iremos colgando aquí a diversa información sobre a admisión de alumnado no noso centro. Na imaxe do cartel hai unha errata, pois o prazo da solicitude de admisión é DO 1 AO 23 DE MARZO.

Decreto 254/2012, do 13 de decembro

Orde do 12 de marzo de 2013

Nota informativa

Zonas de influencia

- Anexo II - Solicitude de admisión

Festival Nadal 2014

Rematamos o trimestre coa celebración do festival de Nadal do que podedes ver un pequeno resumo neste enlace.

AMNISTÍA INTERNACIONAL - CAMPAÑA STOP TORTURA - OBRADOIRO 2ESO

O día 10 de decembro de 2014 a sección de Santiago de Compostela de Amnistía Internacional tivo a ben colaborar co noso centro para impartir un obradoiro ó alumnado de 2ESO sobre a necesidade de erradicar a violación dun dereito humano fundamental: o de non ser torturada ou torturado.

O obradoiro foi todo un éxito. O alumnado participou moito e ben. A persoa encargada de impartilo, Noelia (estudante do Grao de Traballo Social na USC) quedou encandilada coas nosas alumnas Inocente e cos nosos alumnosInocente. Así da gusto Risa.

Gracias Noelia, e moitras gracias tamén a Sabela, que é quen nos consegue todas as exposicións, charlas, obradoiros. A comunidade educativa do IES Arcebispo Xelmírez II está encantada coa vosa colaboración.

Se queredes ver imaxes do evento e un video aquí tendes o enlace á galería multimedia da web do centro

CHARLA DA OFICINA DE COORDINACIÓN DE TRANSPLANTES (OCT)

O mércores 3 de decembro de 2014 tivemos o pracer de ter a dúas excelentes - Marta, que é a coordinadora da Oficina, e Lola que é unha persoa que recibiu un transplante -  conferenciantes para explicarlle ó noso alumnado de 2 BACH e da materia de Antropoloxía de 1 BACH todo o referente a doazón de órganos. O certo é que charla foi magnífica. Tanto é así que o alumnado non parou de preguntar e preguntar.

Na galería de imaxes temos testimonio gráfico do evento.

Moitas, moitas gracias Marta e Lola. Dende aquí o recoñecemento de toda a comunidade educativa do IES Arcebispo Xelmírez II pola vosa dedicación e entusiasmo.

Proclamación de candidaturas electas para o Consello Escolar

Polo alumnado:

Foron elixidas as seguintes candidaturas:

1ª Xabier Fernández García (129 votos). Esta candidatura corresponde a esta renovación parcial, e é polo tanto elixida por catro anos.

2ª David Pampín Vilares (107 votos). Esta candidatura corresponde a esta renovación parcial, e é polo tanto elixida por catro anos.

3ª Irina González Calistro (93 votos). Esta candidatura corresponde a unha vacante da anterior renovación parcial; é polo tanto elixida por dous anos.

O resto de candidaturas constitúen a listaxe de posibles substitutos para as vacantes que se produciran antes da próxima renovación parcial:

4ª Noa Insua Amigo (90 votos).

5ª Eva Carollo Brea (70 votos).

Polas nais, pais e titores legais:

Foron elixidas as seguintes candidaturas:

1ª Miguel Fernández Blanco (12 votos).

2ª Eduardo Moscoso Mato (7 votos).

Ambas candidaturas corresponden a esta renovación parcial, e son elixidas por catro anos.

3ª Jorge Proupín Castiñeiras (4 votos).

4ª Isabel Santos Martínez (1 voto).

Polo profesorado:

Foron elixidas as seguintes candidaturas:

1ª Manuel Amor Couto (29 votos).

2ª Antonio Mascareñas Alonso (26 votos).

3ª Amabel Míguez de la Sierra (25 votos).

Estas tres candidaturas corresponden a esta renovación parcial e son polo tanto elixidas por catro anos.

4ª Francisco Serrallé Marzoa (11 votos).
Esta candidatura corresponde a unha vacante da anterior renovación parcial e é polo tanto elixida por dous anos.

Non habendo máis candidaturas, non existen suplentes para cubrir unha posible vacante.