ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR NOVEMBRO 2014

Este mes de novembro procede realizar a renovación parcial (de primeiro tipo) do noso consello escolar.

O vindeiro mércores 29 de outubro, ás 11:30 horas, procederase ao sorteo público para designar os membros e suplentes da xunta electoral responsable de ordenar o proceso.

En vindeiras datas, completarase a información do calendario electoral, e poñeranse a disposición da comunidade educativa os censos e os impresos para a presentación de candidaturas.

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!

Nos arquivos adxuntos pódese atopar a lexislación aplicable.

ADXUDICACION PROVISIONAL DAS PRAZAS DE BACHARELATO NA RUTA 6 DE TRANSPORTE

Pódese consultar no arquivo adxunto a relación de usuarios que obtiveron praza na adxudicación provisional.

NON SE PODE FACER USO DO TRANSPORTE ATA QUE A ADXUDICACIÓN SEXA DEFINITIVA.

ÁBRESE UN PRAZO DE 3 DÍAS LECTIVOS (1, 2 E 3 DE OUTUBRO) PARA REALIZAR ALEGACIÓNS A ESTA ADXUDICACIÓN (NA OFICINA).

A dirección

CALENDARIO ESCOLAR PROVISIONAL PARA O CURSO 2014-15.

No arquivo adxunto pódese consultar o calendario escolar provisorio para este curso 2014-15.

INICIO DO CURSO 2014-15

O vindeiro 15 de setembro, luns, primeiro día lectivo deste curso escolar 2014-15, terán lugar as acollidas e presentacións co alumnado de ESO na Sala de Usos Múltiples do centro co seguinte horario:

- 1º ESO ás 10:45

- 2º ESO ás 11:15

- 3º ESO ás 11:45

- 4º ESO ás 12:15

O alumnado da ESO permanecerá no vestíbulo onde os recollerán os seus respectivos titores para acompañalos á sala de usos múltiples.

Transporte escolar: O transporte escolar terá o día 15 un horario especial. Está prevista a chegada ao centro ás 10:45 horas e a recollida do alumnado ás 13:00.

Día 16: comezo das clases co horario habitual 8:30 a 14:10

Ademáis, este día o alumnado de Bacharelato terá a primeira reunión de contacto cos seus titores según o seguinte horario:

2º Bacharelato: 9:20

1º Bacharelato: 10:15

O alumnado de Bacharelato permanecerá no vestíbulo onde será recibido polos seus respectivos titores para acompañalos ás aulas correspondentes.

Horarios dos exames de setembro

No seguinte enlace tedes o calendario dos exames de setembro

Listado de libros de texto para o curso 2014-2015

No seguinte enlace tedes os listados dos libros de texto para o curso 2014/2015.

Se queres saber de que vai antropoloxía

É unha materia optativa de 1º de bacharelato.

PARA MÁIS INFORMACIÓN, CLICA AQUÍ

Contratación da xestión e explotación do servizo de cafetería do Xelmírez II

Documentación para a xestión e explotación do servicio de cafetería:

Publicación da contratación

Folla de especificacións técnicas

Condicións para a contratación

Instancia

- Anexo I - Declaración responsable

- Anexo II - Proposición económica

- Anexo III - Lista de precios

Prazo de presentación de solicitudes do 27 de xullo ó 3 de xullo (ambos incluídos).

Listaxe definitiva de admitidos para o curso 2014/2015

No seguinte ENLACE podedes atopar a listaxe definitiva de admitidos e non admitidos para o curso 2014/2015.

Bulebule

Os Bulebule son un grupo música formado por rapaces de 1ºBach do IES Arcebispo Xelmírez II (Santiago de Compostela) Este ano 2014 preséntanse ao Cantalingua coa súa primeira canción orixinal, composta e interpretada por eles: "Os sons que nos unen" Podes escoitala e votar por ela no seguinte ENLACE

Tamén podedes escoitar esta canción na nosa Galería multimedia