ADMISIÓN DE ALUMNADO 2024-2025

Do 1 de marzo, e ata o 20 do mesmo mes, estará aberto o prazo para solicitar praza en educación secundaria obrigatoria ou bacharelato en centros sostidos con fondos públicos (centros públicos e concertados).

Deberán facer esta solicitude as familias que desexen un cambio de centro para continuar estudos da mesma etapa, e as familias que desexan un centro non adscrito no caso de cambio de etapa (de primaria a secundaria, ou de ESO a Bacharelato) As familias con alumnado escolarizado no noso centro que desexen continuar estudos nel non deben facer nada.

A solicitude de praza realízase ben presencialmente no centro solicitado, ben a través da aplicación admisión alumnado:

O criterio de centro para a baremación das solicitudes é: procedencia dun centro de ensino público.

Adxúntase listaxe das prazas vacantes para o curso 2024-2025. Esa listaxe tamén está publicada no taboleiro do centro.

Listaxe Prazas Vacantes 24-25.pdf177.57 KB