Sesión STEM: Deseños de Investigación en proxectos científicos.

O xoves 16 de xaneiro de 2020 o alumnado de 1º STEMBACH tivo a fortuna de poder comprobar como se aplica na realidade científica o que aprenderan sobre “Deseños de Investigación en proxectos científicos”.
As doutorandas María Jesús González (Graduada en Bioloxía, investigadora no grupo de Metabolismo Molecular do CIMUS) e Noelia Samartín (Graduada en Psicoloxía, investigadora en Psicobioloxía na Facultade de Psicoloxía da USC) explicáronlles en que consistía a súa investigación (determinados aspectos das función metabólicas do fígado e posibilidade da redución da dor gracias a estimulación eléctrica transcranial en casos de fibromialxia, respectivamente) e como deseñaron dita investigación para que fose válida, rigorosa e os resultados contrastables.
É necesario mencionar que non só explicaron magnificamente o xa dito, senón que incluso se tomaron o traballo de adaptar as súas presentacións aos coñecementos técnicos do alumnado sobre os diferentes deseños de investigación para que lles fora máis doado comprender as investigacións e a súa estrutura.
O alumnado agradeceu  moito a súa cercanía e a súa disposición para explicar calquera dúbida. O profesorado, por suposto, tamén.
Cremos que a súa paixón pola investigación deixará pegada no noso alumnado.
Moitas grazas Chus e Noelia!

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos