PREMIOS PARA OS/AS PARTICIPANTES NO CONCURSO DE DISFRACES ENTROIDO 2011

10/05/2011 00:15
11/05/2011 14:10

Asistencia a dúas sesións, especialmente dedicadas a escolares, do Festival Internacional de Curtametraxes de Santiago de Compostela- VIII edición de Curtocircuito- como premio á participación no Concurso de disfraces do Entroido.

10 de maio, martes: alumnado de  2º de ESO A que participou no concurso.

Tamén asistirá o alumnado de 1º ESO A e B

·        Solicítase ó profesorado que lles permitan saíra da clase ás 9:00 horas para facer o reconto no vestíbulo.

·        De 10:00 a 11:30 asistirán a unha proxeción de curtametraxes do Festival Curtocircuito no Teatro Principal.

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

A partir das 11:30:

·        2º ESO A fará un recorrido guiado pola Alameda para ver a evolución histórica e urbanística da cidade (Concellaría de Medio ambiente do Concello de Santiago).

·        1º A e 1º B ESO  visitarán o Museo do Pobo Galego.

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Todos regresarán á hora habitual de saída.

11 de maio, mércores : alumnado de 4º PDC , 4º ESO B e de 1º BAC. B

·        Posteriormente, todos os grupos mencionados se dirixirán ó Centro Social Novacaixagalicia  para ver a exposición Ríos de Galicia. Tesouros da vida.

·        O regreso está previsto para as 14:00 horas.

event | by Dr. Radut