Distribución de máscaras entre o alumnado

Distribución de máscaras entre o alumnado.  Publicada a Orde do 28 de Outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centro docentes públicos dependentes da Consellería de Cultura, Educación e Universidade, así como en centro privadas concertados no curso 2021/22.

a) Non ten que presentar solicitude: O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022.

b) Ten que presentar solicitude: O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€
    • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%