O novo ano chega cunha morea de oportunidades...

Xaneiro chegou cargado de oportunidades, un novo obradoiro para 1.º da ESO  impartido por “Pantallas amigas” sobre “Violencia de xénero e o novo contexto dixital” centrado no coñecemento e na prevención das novas formas de violencia que xorden nese eido. Estiveron moi atentos ao que a ponente comentaba e xeráronse moitas preguntas.

Pantallas amigasPantallas amigasPantallas amigas

Debido ao calendario escolar, o mes de febreiro, é un mes con moitas actividades polo que decidimos que só terían a visita dun Policía Nacional que impartiría obradoiros en 1.º, 2.º e 3.º da ESO para tratar o uso das novas tecnoloxías e a exposición constante que se fai da imaxe nelas. É relevante que sexan críticos consigo mesmos e fagan un uso responsable de Internet xa que ao seren nativos dixitais moitas veces non se percatan do tempo que invirten nas redes e de como o fan.

En marzo, creáronse unha serie de recomendacións literarias, de música, etc. E comentáronse por niveis/cursos con eles tanto nos recreos como no Club de Lectura.

Dadas as circunstancias da COVID e a separación dos patios, o profesorado e os titores e titoras tiveron que buscar a forma axeitada para difundir estas suxestións. É probable que esta actividade se repita no vindeiro curso xa que deu bos froitos e o alumnado demandaba máis libros recomendados, cancións, etc.  Houbo difusión por medio de podcast e de lecturas de grandes mulleres da historia en todos os ámbitos.

Desde marzo a maio, alén das actividades propiamente de titoría, tamén se creou un podcast de “Memoria histórica sobre as mulleres” coa colaboración de Agareso. Foi xestionado na materia de Lingua Galega e Literatura en colaboración coas titorías de 1.º ESO C e coa aula de 1.º ESO Desdobre AB coa participación activa da súa titora, Beatriz Busto.

Memoria históricaMemoria históricaMemoria históricaMemoria histórica

Podcast1

Podcast2