Recuperación de materias pendentes do departamento de Lingua Castelá: curso 2022-23

O seguimento das actividades para a superación da materia pendente de cursos anteriores farao o profesoror-a de cada alumno,-a no curso actual.

A primeira proba escrita para a superación da materia será, para o ALUMNADO DE BACHARELATO o XOVES 9 DE FEBREIRO DE 2023 DE 16.30 A 18.00 horas.

O ALUMNADO DE ESO terá unha primeira proba escrita da totalidade da materia pendente do curso anterior a FINAIS DE XANEIRO DE 2023 , nunha clase de Lcl na data que indicará o profesor,-a de cada grupo.

A segunda proba escrita para a superación da materia será, para o ALUMNADO DE BACHARELATO o XOVES 4 DE MAIO DE 2023 DE 16:30 A 18:00 horas.