Calendario de admisión e matriculación de alumnado en centros públicos. Curso 2018-19

Reserva de praza

Realizarase no centro de orixe ou ou a través da aplicación https://www.(edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550A)

Do 1 ao 15 de febreiro.

Data do sorteo público da letra a efectos de desempate.

25 de febreiro

Publicación de postos escolares vacantes.

Antes do 1 de marzo

Presentación da solicitude de admisión dos alumnos que cambien de centro para seguir cursando a mesma ensinanza ou estudos superiores.

Para facer a solicitude empregarase o formulario normalizado (ED550B)a través da aplicación https://www.(edu.xunta.es/admisionalumnado), na secretaría do centro que se solicita en primeiro lugar ou nos rexistros.

Do 1 ao 20 de marzo

Presentación da documentación acreditativa dos criterios do baremo.

A partir do 22 de marzo

Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos.

Antes do 25 de abril

Reclamacións.

Nos centros públicos, faranse ante o Consello Escolar.

5 días hábiles a contar a partir do día seguinte da publicación das listaxes provisionais.

Publicación de listaxes definitivas.

Antes do 15 de maio.

Fora prazo establecido, as solicitudes de prazarealizarase na Inspección Educativa de Educación Secundaria, no Departamento Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

Os formularios normalizados (ED550A) e (ED550B) serán facilitado gratuitamente nos correspondentes centros docentes.

Tamén estarán disponibles:

-       na sede electrónica da Xunta de Galicia,

-        na aplicaciónadmisionalumnado, e

-       na páxina web da consellería competente en materia de educación.

1. Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicita praza en primeiro lugar. A infracción detrminará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3. O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

LEXISLACIÓN APLICABLE

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (DOG 15 de marzo de 2013)

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG 01/02/2017)

story | by Dr. Radut