Convocatoria Setembro. Exámes Réxime Adultos.

LUNS 01, MARTES 02 E MÉRCORES 03 DE SETEMBRO.

Convocatoria Setembro. Exámes Bacharelato Réxime Ordinario.

LUNS 01, MARTES 02 E MÉRCORES 03 DE SETEMBRO.

Convocatoria Setembro. Exámes ESO.

Semana cultural 2014

Probas libres CM Electromecánica de Vehículos e CS Automoción

As probas libres teñen por finalidade permitir ás persoas participantes obteren directamente algún dos títulos de técnico ou de técnico superior de formación profesional, sempre que demostren ter alcanzados os obxectivos establecidos na citada Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, para a formación profesional, así como os fixados no currículo respectivo.

Neste enlace podedes descargar as programacións das probas libres para o CS de Automoción e CM de electromecánica de vehículos que comezarán o xoves 12 de xuño.

IES As Mariñas destaca na undécima edición do concurso Jóvenes Técnicos en Automoción.

O día 22 desenvolveuse a fase final do campionato nacional de Comforp na sede de Mercedes-Benz de Madrid.

Nesta edición participaron 152 equipos, tras as 4 probas realizadas en internet e os traballos audiovisuais de investigación presentados, clasificáronse 17 equipos para esta fase presencial. Os perfís de Vehículo Industrial, Carrocería e Electromecánica realizaron a competición nas instalacións do centro de formación de Mercedes-Benz e o perfil de Pintura no centro de formación de Glasurit. (Madrid)
IES As Mariñas conseguiu que cinco equipos de alumnos e titores entrasen nesta fase presencial. (5 de 17 impresionante).
E o resultado desta final son tres medallas de prata e duas de bronce.
Medalla de prata no perfil de Carrocería para Manuel Vales e Gonzalo Trigo co titor Miguel Vilela, medalla de prata no perfil de Vehículo industrial para Juan Carlos Vigo e José Francisco Pérez co titor Manuel Fuentes, medalla de prata no perfil de Pintura para Martín Presedo e Victorio Garea co titor José Manuel Pico, medalla de bronce no perfil de Pintura para José Manuel Álvarez e Julio López co titor Luis José Fernández e a medalla de bronce no perfil de Electromecánica de vehículos para Diego Teijeira e Daniel Varela co seu titor Francisco Cal.

Agradecemento aos nosos patrocinadores Agroeume (Capela),  comercial Tocho e Avencar e aos nosos talleres colaboradores; Automoviles Louzao Mercedes-Benz, Chapauto (Betanzos), Neumáticos Guillan (Bergondo), Automóviles Manuel Rey (Betanzos), Talleres Betanzos, Talleres Brigantium, Scania (Coiros), Vaz-pol (Almeiras), Talleres 33 (O Burgo), Talleres Blanco (Carballo), O Largo Racing (Carballo), Ventosa e hijos (Betanzos), Desguaces Lual (Melide), Talleres Becerra (Paiosaco), Gallego motor (Meicende), Renault Caeiro (As Jubias).

O TEATRO GREGO

María Teresa Amado, profesora titular de grego, na facultade de Filoloxía da USC impartirá un taller sobre o teatro grego aos alumnos de 1º e 2º de Bacharelato de Humanidades.

SAÍDA DE FIN DE ETAPA 4º DA ESO

Este mes de abril, do 22 ao 28 os alumnos de 4º da ESO van a Cataluña e visitarán Barcelona e distintas cidades de gran interese cultural.

FEIRA MATEMÁTICA

12 de maio 2014

Os alumnos do IES As Mariñas asistirán ó "Dia escolar das Matemáticas" que este ano presentará especial atención  AS MATEMÁTICAS E A COMPUTACIÓN

Irán ao Pazo de Exposicións e Congresos de A Coruña a unha feira pensada para divulgación matemática especialmente dirixida ao alumnado.

Os alumnos realizaron unha serie de prácticas na clase, no patio e nas aulas de informática que poden ser de interese para coñecemento dos posibles visitantes da feira.

As Mariñas Saúde

27.03.2014

Actividade realizada por Laura Peteiro e Noelia López que trata sobre temas de saúde na adolescencia desde a atención primaria e da medicina. Destinada a alumnos de 3º e 4º da ESO.

Realizarase no Salón de Actos do IES As Mariñas