Edgar Veres, medala de bronce no campionato nacional Spainskills.

Edgar Veres na especialidade de Carrozaría e titorizado por Manuel Fuentes xunto con Adrián Rico na especialidade de tecnoloxía do automóbil e titorizado por Francisco Cal participaron, do día 5 ao 9 de maio no Ifema (Madrid) a 35 edición das Olimpíadas de Formación Profesional, Spainskills 2015,  organizadas polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte en colaboración coas Comunidades Autónomas e as cidades autónomas de Ceuta e Melilla.

Felicitar a Edgar Veres e ao seu titor pola MEDALLA DE BRONCE obtida neste campionato e Adrián Rico polo seu excelente traballo e magnífica participación, ambos foron felicitados polas empresas patrocinadoras e organización.

FELICIDADES!!

PROBAS LIBRES DE TÍTULOS DE FP LOE CONVOCATORIA CURSO 2014-2015

Calendario para a admisión para as probas libres segundo o establecido na Orde do 5 de abril de 2013 pola que se regulan as probas para a obtención dos títulos de técnico e de técnico superior de ciclos formativos de formación profesional dos establecidos ao abeiro da Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Solicitudes:

Presentación de solicitudes :17 ao 30 de abril ata as 13:00 h

Listaxe provisional de solicitudes:  6 de maio

Reclamación contra a listaxe provisional: 7 ao 11 de maio ata as 13.00 h

Listaxe definitiva de solicitudes:  14 de maio

Admisión e matrícula:

Listaxe de persoas adxudicadas: 18 de maio

Matriculación:  19 ao 21 de maio ata as 13.00 h

Liberados e adxudicación continuada: 25 ao 29 de maio ata as 13.00 h

INSTRUCCIONES PROCESO DE ADMISIÓN

ACCESO A CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL DE GRADO MEDIO

As datas de adminsión ás probas de acceso a ciclos de formación profesional de grado medio son do 7 ao 20 de abril de 2015

ESO E BACHARELATO. ADMISIÓN

O prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnos da ESO e BACHARELATO remata o 23 de marzo de 2015 (artigo 18 da Orde do 12 de marzo do 2013)

IES AS MARIÑAS TRIUNFA NO GALICIA SKILLS2014

Imagen1.png

Alumnos do ciclo superior de automoción acadan dúas medallas de ouro e unha de prata no III campionato de formación profesional de Galicia.

As medallas de ouro en cada skill competirán representando a Galicia na Olimpíada de Formación Profesional, SpainSkills 2015, que se celebrará en Madrid.  Este alumnado, xunto cos xefes e as xefas de equipo (profesorado titor), conformarán o equipo galego que representará a nosa comunidade autónoma en SpainSkills 2015.

Estos son os nosos campións.

13 Reparación de carrozarías de vehículos

Ouro: Edgar Veres Couto, do IES As Mariñas.
Titor: Francisco Cal Ansede.

33 Tecnoloxía do automóbil

Ouro: Adrián Rico Casal, do IES Mariñas .
Titor: Manuel Fuentes Rebón.

36 Pintura de vehículos

Prata: Santiago Vidal Filgueira, do IES As Mariñas.
Titor: José Manuel Pico Rodriguez.

NORABOA a todos

ADULTOS: MATRÍCULA 2014-15

Convocatoria Setembro. Exámes Réxime Adultos.

LUNS 01, MARTES 02 E MÉRCORES 03 DE SETEMBRO.

Convocatoria Setembro. Exámes Bacharelato Réxime Ordinario.

LUNS 01, MARTES 02 E MÉRCORES 03 DE SETEMBRO.

Convocatoria Setembro. Exámes ESO.

Semana cultural 2014