Exames finais Xuño ESA 2 ESA 4

Publícase o calendario de exames finais de xuño de 2024 da ESA 2 e ESA 4. Máis información, prema aquí.

Acreditación de competencias dixitais do alumnado que cursa FP, ESA e Bacharelato de adultos

A Consellería publicou unha resolución (*) para a acreditación de competencias dixitais do alumnado que cursa FP, ESA e Bacharelato de adultos.
Esta acreditación pode ser de oficio, mediante unha proba específica ou unha combinación de ambas, e nos niveis inicial e intermedio.
Podedes atopar a información na presentación engadida e no seguinte enlace (Preme aquí) ou na propia resolución (Preme aquí).

Para simplificar un pouco a información, no noso centro as situacións poden ser as seguintes:

1.- Acreditación de oficio en nivel inicial para o alumnado que obteña o título de FP básica ou ESA no curso 23/24.
 2.- Acreditación de oficio en nivel intermedio para o alumnado que obteña o título de CM en Instalacións eléctricas e automáticas e calquera ciclo superior no curso 23/24.
 3.- Acreditación mediante proba específica do nivel intermedio completo: poderá presentarse á proba o alumnado matriculado no curso 23/24 no 2º curso dun ciclo formativo de grao básico ou no módulo IV de ESA.
 4.- Acreditación por superar proba específica da área de dominio 4 e obter simultáneamente un título distinto aos do punto 2 no curso 23/24.

O prazo de inscripción é ata o 22 de maio, polo que cómpre que informedes aos vosos titorandos. Achegamos a folla de inscripción e tamén a podedes atopala en dirección

(*)  Resolución do 29 de abril de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de formación profesional, ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño de réxime especial, e ensinanzas de educación secundaria e bacharelato para persoas adultas.

Curso capacitacion dixital Maio 2024 no IES As Mariñas

Abrese  o prazo para a inscrición no Curso  "Adquisición de competencias dixitais básicas"

A duración é de 30 horas  e celebrarase no IES AS Mariñas do 20/05/2024 ata 04/06/2024.

O curso está destinado a persosas que non cursen ningún tipo de ensinanza.

Contidos: -Correo electrónico. -Buscadores de información. -Redes sociais. -Edición de textos. -Seguridade na rede.

Para acceder ao documento de inscrición en formato Open Office, prema aquí ou en formato pdf, prema aquí.

Calendario da convocatoria de exames extraordinarios da ESA 1 e ESA 3.

Publícanse as datas dos exames extarordinarios para os alumnos da ESA 1 e ESA 3. Para consultalas, preme aquí.

Calendario de exames finais 1º de Bacharelato

Publícanse as datas dos exames finais para os alumnos de 1º de bacharelato. Para consultalas, preme aquí.

Exames para os alumnos de 2º de Bach con materias pendentes de 1º de Bach

Publícanse as datas dos exames para os alumnos de 2º de bacharelato con materias pendentes de 1º de bacharelato.Para consultalas, preme aquí.