O TEATRO GREGO

María Teresa Amado, profesora titular de grego, na facultade de Filoloxía da USC impartirá un taller sobre o teatro grego aos alumnos de 1º e 2º de Bacharelato de Humanidades.

SAÍDA DE FIN DE ETAPA 4º DA ESO

Este mes de abril, do 22 ao 28 os alumnos de 4º da ESO van a Cataluña e visitarán Barcelona e distintas cidades de gran interese cultural.

FEIRA MATEMÁTICA

12 de maio 2014

Os alumnos do IES As Mariñas asistirán ó "Dia escolar das Matemáticas" que este ano presentará especial atención  AS MATEMÁTICAS E A COMPUTACIÓN

Irán ao Pazo de Exposicións e Congresos de A Coruña a unha feira pensada para divulgación matemática especialmente dirixida ao alumnado.

Os alumnos realizaron unha serie de prácticas na clase, no patio e nas aulas de informática que poden ser de interese para coñecemento dos posibles visitantes da feira.

As Mariñas Saúde

27.03.2014

Actividade realizada por Laura Peteiro e Noelia López que trata sobre temas de saúde na adolescencia desde a atención primaria e da medicina. Destinada a alumnos de 3º e 4º da ESO.

Realizarase no Salón de Actos do IES As Mariñas

O TEATRO CLÁSICO EN LUGO

26.03.2014 09:00
26.03.2014 19:00

Destinada aos alumnos de latín, grego e cultura clásica.

O TEATRO GREGO