INFORMACIÓN MENINXITES

Este folleto soamente proporciona información xeral polo que ante calquera dúbida pode chamar aos seguintes teléfonos, en horario de oficina:

Delegacións de Sanidade:

A Coruña: 981 155 834

Atención sanitaria da Consellería de Sanidade: 902 400 116 (as 24 horas do día, os 365 días do ano)

INGRESO 2016 ESCALAS DE TROPA E MARINERÍA DAS FORZAS ARMADAS

Ingreso 2016 escalas de Tropa e Marinería das Forzas Armadas

BOE del 7 de enero de 2016 acaba de publicar a Resolución do proceso de selección para o ingreso en escala de Tropa e Marinería das Forzas Armadas

Ciclos de selección 2016:

·

Primeiro: Inicio do prazo de solicitude de cita previa: dende o día seguinte da publicación no BOE (7 de xaneiro) ata o 27 de xaneiro de 2016.

·

Segundo: Inicio do prazo de solicitude de cita previa: do 27 de maio ao 15 de xuño de 2016.

A solicitude de cita previa é imprescindible para a realización das probas de selección, poderá realizarse persoalmente ou por correo certificado nos lugares especificados na convocatoria, ou ben por vía telefónica nos números 902432100/913089798, ou a través dla páxina web do Ministerio de Defensa  www.reclutamiento.defensa.gob.es

REQUISITOS:

·

Ter nacionalidade española ou dalgún dos países que figuran no apéndice 2.

·

Cumplir o ter cumplidor antes do día de incorporación ao centro de formación correspondente 18 anos de idada e no ter cumplido con anterioridade a ese día os 29.

·

Carecer de antecedentes penais.

A Comisión Interuniversitaria de Galicia (CIUG) convoca probas de acceso á universidade para maiores de 25 anos e probas de acceso para maiores de 45 anos.

COMISION INTERUNIVERSITARIA DE GALICIA

A Comisión Interuniversitaria de Galicia (CIUG) convoca probas de acceso á universidade para maiores de 25 anos e  probas de acceso para maiores de 45 anos.

Calendario de inscripción: Do 18 de xaneiro ao 12 de febreiro de 2016.

Proba maiores de 25 anos:

Persoas que cumpran ou cumpriran os 25 anos de idade ano natural no que se celebre a proba, que non posúan ningunha titulación académica (Bacharelato ou equivalente, Técnico Superior de Formación Profesional, etc.) e que non estean nalgunha das seguintes situacións:

Ter superada a PAU tendo superado o Bachallerato ou o COU

Estar en posesión dun título universitario de carácter oficial.

Ter superado o COU con anterioridade ao curso 74/75.

Ter superado o curso Preuniversitario e as Probas de Madurez.

Estar en posesión de título de bacharelato conforme a plans de estudo anteriores a 1953.

Ter superado calquera outros estudos que, por homologación ou equivalencia, outorguen acceso á Universidade (militares, eclesiásticos, etc.).

Requisitos proba maiores 45 anos:

Persoas maiores de 45 anos de idade que non posúan ningunha titulación académica que as habilite para accederen á universidade por outras vías.

Enlaces para acceder a toda a información naweb da CIUG:

Proba maiores 25 anos:

Exames

Proba maiores 45 anos:

Exames

app 3.0

APP 3.0

O vindeiro xoves dia 3 de Decembro 16:15 a 18:00, terá lugar no Salón de Actos do IES As Mariñas a Conferencia-Obradoiro “APP 3.0”, a cargo do relator Marcelo Castelo.

O obxectivo prioritario desta actividade é unir esforzos na educación e o desenvolvemento persoal do alumnado. Por iso, ademais do alumnado que particiará nela, e 4º da E.S.O., F.P. Básica, E.S. A., e Ciclos Medios de Formación Profesional, están convidadas as Familias e o Profesorado que lles sexa posible asistir.

TALLER

DATA DAS SESIÓNS DE AVALIACIÓN DE SETEMBRO

EXÁMES DE SETEMBRO

NOVO CALENDARIO DE EXÁMES QUE SUSTITÚEN AO ANTERIOR. POR FAVOR, PERMANEZAN ATENTOS Á WEB AO LONGO DO MES DE AGOSTO.

ADULTOS: INSCRICIÓN BACHARELATO

O prazo extraordinario de inscrición de bacharelato para persoas adultas será entre o 1 e o 14 de setembro do 2015.

A efectos dunha mellor organización da matrícula, o alumnado que xa estivera inscrito no centro deberá acudir preferentemente entre o 1 e o 10 de setembro, o resto do alumnado deberá acudir preferentemente entre o 11 e o 14 de setembro.

Horarios exámes de setembro