SEMANA DAS MATEMÁTICAS 2024

TÍTULOS DE ESO DO CURSO 2021/2022

O alumnado que rematou a ESO no curso 2021/2022 pode recoller o seu título na Administración do centro.

Concesión do Servizo de Cafetería

Informamos que está aberto o prazo para presentar ofertas ao contrato de concesión do servizo da cafetería do IES de Carral e que este remata o 22 de abril de 2024 ás 14.00 horas.
Para mais información poden acceder a plataforma de contratos de Galicia

Achegamos os pregos e os anexos cos datos das cafeterías e a lista de produtos mínimos e prezos máximos.

Información sobre a Avaliación de Diagnóstico

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 2º da ESO. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril. Ofrecemos a seguir a información máis relevante sobre a mesma para o alumnado e as familias, así como a ligazón á web onde está toda a información.

A avaliación de diagnóstico

Ligazón á web da Consellaría de Educación

CONVOCADAS BECAS PARA BACHARELATO, FORMACIÓN PROFESIONAL E OUTROS ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS PARA O VINDEIRO CURSO.

O Ministerio de Educación e Formación Profesional convoca becas para a realización, durante o vindeiro curso, de estudos postobrigatorios de bacharelato, formación profesional de grao básico, medio e superior, ensinanzas artísticas, deportivas e de idiomas nas EOI.

Poden consultar a información no arquivo que se achega.

Probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio: publicación listaxes provisionais.

Publicáronse as listaxes provisionais de persoas admitidas e excluídas e as listaxes de exención para as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio. Poden consultar a información neste enlace.

Día da Muller e a Nena na Ciencia

ADMISIÓN DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS NON ADSCRITOS PARA O CURSO 2024/2025.

PROCEDEMENTO PARA SOLICITAR PRAZA NESTE CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO 2024/2025: ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS NON ADSCRITOS.

PRAZO DE PRESENTACIÓN: 1-20 MARZO

DOCUMENTACIÓN: modelo ED550B.

PRESENTACIÓN ELECTRÓNICA DA SOLICITUDE:

1. Entrar na dirección https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado
  2. Cubrir o formulario de admisión (MODELO ED550B-Anexo II) a través do menú Solicitudes - Admisión - Crear.
  3. Cubrir o modelo Anexo II-bis (comprobación de datos e consentimento), imprimilo e, unha vez asinado de forma manual pola outra persoa proxenitora, titora ou acolledora, escanealo.
  4. A seguir a aplicación permite conectar coa sede electrónica da Xunta de Galicia para asinar e presentar a solicitude (con certificado dixital ou Chave365). Non esquezan  achegar o Anexo II-bis e o resto de documentación que fose precisa.

PRESENTACIÓN PRESENCIAL DA SOLICITUDE: A solicitude de reserva (ED550B) e o Anexo II-bis poden presentarse no centro docente indicado en primeiro lugar na dita solicitude. Poden descargar o impreso en https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado.

Coa solicitude deben entregar unha copia do libro de familia. En caso de separación ou divorcio, tamén deberán aportar unha copia da sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

No arquivo que se achega poden consultar, entre outra información, as prazas vacantes e os prazos relacionados coa admisión e a matrícula para o vindeiro curso.

RESERVA DE PRAZA PARA 1º ESO: ALUMNADO PROCEDENTE DO CEIP VICENTE OTERO VALCÁRCEL.

Foi admitido todo o alumnado de 6º de Educación Primaria e procedente do CEIP Vicente Otero Valcárcel que solicitou reserva de praza en 1º de ESO para o curso 2024/2025.