Transporte escolar para alumnado de Bacharelato e Ciclos.

Todo o alumnado de ensinanzas NON OBRIGATORIAS que queira facer uso do transporte escolar deberá ser titular da tarxeta XENTE NOVA.

Segundo a instrución ditada conxuntamente polas consellerías de educación e de infraestruturas:

"No caso dos servizos integrados, non se realizará reserva de praza a favor destes escolares, quen, sempre que haxa prazas dispoñibles, poderán facer uso do servizo en condicións análogas, sen que se modifiquen as rutas nin se cren novas   paradas;   para   que   o   acceso   ao   servizo   integrado   non   teña   custo económico para as persoas usuarias, poderán facer uso da tarxeta de transporte Xente Nova, coa que os importes inicialmente abonados seranlles reintegrados pola Xunta de Galicia nos termos previstos para esta tarifa, dos que se ofrece información na web www.bus.gal "