Oferta educativa e matrícula

Admisión na FP para o curso 2023/2024

A presente información é para o alumnado que pretenda matricularse no primeiro curso dalgunha das especialidades de FP.

Toda a información sobre o proceso de admisión e os prazos establecidos atópase na WEB da Consellería de Educación.

O alumnado que se vai matricular no segundo curso debe acceder a este ENLACE.

Matrícula no 2º curso dos ciclos medio e superior de FP 2023/2024

Adxúntanse instrucións e modelo de solicitude para a matrícula do 2º curso ordinario para o alumnado de ciclo medio e superior que cursara 1º no centro:

• Instrucións de matrícula. ENLACE.
  • Modelo de solicitude. ENLACE.

Matrícula para ESO e Bacharelato, curso 2023/2024.

O prazo de matrícula para todo o alumnado de ESO e BACHARELATO será do 23 de xuño ao 7 de xullo, ámbolos dous días incluídos.

Para unha mellor atención pregamos que se respecten as datas marcadas no calendario para cada nivel educativo.

Nos arquivos adxuntos atoparán toda a información necesaria segundo o curso no que se vaia matricular o/a alumno/a.