Información e Novidades

Listaxe de Alumnos Admitidos para o curso 2015/2016

Nos seguintes enlaces poderás descargar as listaxes dos alumnos admitidos para o curso 2015/2016 :

O prazo de reclamacións será do 24 ao 30 de abril, ambos inclusives.

V Xornadas de Orientación Académica e Profesional

visita montecarrasco

No marco das V Xornadas de Orientación Académica e Profesional, alumnos de distintos centros do Morrazo visitaron o noso instituto. Na Imaxe, alumnos do Ciclo Medio de Xestión Administrativa explican o funcionamento do ciclo aos alumnos do IES Monte Carrasco.

Carta Erasmus

Ao noso instituto foille concedida a Carta Erasmus.

A Carta Erasmus posibilita aos nosos alumnos a viaxar ao extranxeiro para completar e mellorar a súa formación, así como ampliar as posibilidades de atopar un bo traballo.

Podes obter máis información no seguinte enlace: http://erasmusiesrodeira.wordpress.com

Relación de Saídas e Visitas do Alumnado no Mes de Abril

Neste documento podes ver a relación de saídas previstas neste mes de Abril.

V Xornadas de Orientación Académica e Profesional

O 24 e 25 de marzo de 2015 terá lugar no Auditorio de Cangas as V Xornadas de Orientacin Académica e Profesional. Toda a información no seguinte enlace.