CONCURSO "CINEMA NA ESCOLA"

TALENTO CINEMATOGRÁFICO
NO IES ELVIÑA

O alumnado de 3º ESO A, coa inestimable colaboración das profesoras Carla Rodríguez e Alba Lorenzo, adicaron parte do seu tempo a preparar a filmación da curtametraxe coa que o noso centro participa no Concurso "Cinema na escola" organizado pola Concellería de educación do Concello da Coruña. Aínda que é certo que o "adagio" di que o importante é participar, tratándose dun concurso e despois de todas as horas e esforzo adicados á causa, tamén viría ben gañar algo máis que honriña. Por iso -e para gozo e diversión dos curiosos e curiosas- deixamos aquí o enlace do video na canle oficial de YouTube dos organizadores. Desfrutade da película, que paga a pena.

ATENCIÓN: Un dos premios repartirase cos LIKES que o filme reciba do público en YouTube, así que xa sabedes: a votar polo talento elviñense, que ben o merece.