FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2022-23

FONDO SOLIDARIO
DE LIBROS DE TEXTO (ESO)

(Resumo)

Aberto prazo para a presentación de solicitudes de participación no
Fondo solidario de libros de texto para cursos de ESO (2021-2022)

Descargar información

*          *          *

PRAZOS
Presentación de solicitudes: do 19 de maio ao 22 de xuño
Devolución de libros do curso anterior: máximo ata o 22 de xuño
Publicación de listaxes provisionais: 11 de xullo
Prazo de reclamacións: 12-13 de xullo
Publicación de listaxes definitivas: 22 de xullo

LUGAR
na Secretaría do centro ou a través da sede electrónica da Consellería de Educación (con certificación dixital)

DOCUMENTACIÓN NECESARIA

• Fotocopia do DNI ou NIE de todos os membros da unidade familiar para resolver posibles dúbidas nos datos dos formularios.

• Documentación complementaria (a que lle corresponda a cada un):

a) Copia do libro de familia ou equivalente onde figuren todos os membros computables. No caso de que non haxa Libro de familia, que o pai e ani ou titor ou titores carezan de DNI e NIE, certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou de órgano equivalente do concello onde resida a familia.

b) En caso de separación ou divorcio, ademais deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do menor.

c) Certificación do grao de discapacidade do/a alumno/a ou calquera membro da familia, recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

d) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar.

e) Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

f) Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en sitación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

IMPORTANTE: DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DESTE CURSO

Este ano, a devolución dos libros deberá efectuarse obrigatoriamente antes do 22 de xuño nas datas que se habilitarán a tal fin a partir do día 9 de xuño e das que se informará ao alumnado proximamente.