Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2006-11-08 12:50

Avda. Portugal, 171 / CP 36370, Nigrán (Pontevedra)

Correo electrónico:ies.escolas.proval@edu.xunta.es

Tlfs.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74

Venres de entroido en Proval

Enviado por iesproval o Xov, 2016-02-04 07:56

Este venres 5 de febreiro celebraremos o entroido en Proval. Cun programa moi amplo e variado que se extenderá dende as 10:30 ata o final da mañá e aberto a tódolos grupos.

No documento adxunto podedes consultar o horario de actividades.

Esperamos que disfrutedes da festa participando nela!!

Probas finais ESA (Febreiro 2016) - Datas e horas

Enviado por iesproval o Dom, 2016-01-31 10:38

Adxunto vai o calendario de exames das probas finais do primeiro cuadrimestre para 1º e 3º de ESA. Prégase ao alumnado que estea un pouco antes da realización de cada proba.

Para aqueles alumnos que precisen se expedirán xustificantes de asistencia á proba.

As clases suspéndense logo do 3 e 4 de febreiro para o proceso de matrícula do 2º cuadrimestre.

As clases do 2º cuadrimestre comenzarán o día 15 de febreiro cunha presentación para alumnos de nova incorporación ás 18:00 h na aula A12.

O xefe de estudos de adultos

( categories: )

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017

Enviado por iesproval o Mar, 2016-01-26 09:59

No seguinte enlace pódese consultar toda a información:

Reserva prazas 2016

( categories: )

Novo blog do clube de lectura A tiro limpo

Enviado por iesproval o Mar, 2016-01-12 00:27

Presentámosvos o novo blog do clube de lectura A tiro limpo onde iredes atopando numerosas propostas, comentarios, vídeos...

Está aberto a todo aquel a quen lle interese ler (familias, alumnos, profes....).  Movédeo!!!

Intercambio con Alemaña para alumnos de 3º e 4º ESO

Enviado por iesproval o Lun, 2015-12-21 13:27

Proponse a participación de alumnado de 3º e 4º da ESO nun intercambio con un instituto alemán. O noso alumnado viaxaría, xunto con alumnos/as do IES Auga da Laxe, a última semana de xuño.

Mais información no arquivo adxunto.

A videorockola de Proval, Premio Nacional de Innovación

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-12-12 11:10

A videorockola, un proxecto desenvolvido polo alumnado de 2º curso do Ciclo Superior de Mantemento Electrónico baixo a coordinación dos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez, acaba de recibir un 3º Premio á Calidade e Innovación en Orientación e Formación Profesional

Noraboa aos premiados!!

Pode consultarse a resolución no BOE aquí e información de prensa aquí.

Quico Cadaval nas Escolas Proval

Enviado por iesproval o Lun, 2015-11-30 11:46

O pasado 29 de outubro contamos cun invitado de excepción no IES Escolas Proval: Quico Cadaval.

Foi algo máis dunha hora na que disfrutamos do seu humor e o seu inxenio escoitando historias de aparecidos e desaparecidos do seu espectáculo Quen anda aí, ho?

Podedes ver aquí algunha foto máis do evento.

Castañas e cabazas no IES Escolas Proval o 6 de novembro

Enviado por iesproval o Lun, 2015-11-02 02:04

O pasado venres 6 de novembro celebrouse conxuntamente a festa do magosto e do Samaín no IES Escolas Proval. Todo o alumnado do centro puido participar nos concursos de disfraces, cabazas, contos de medo ou caveiras mexicanas así como dun magosto.

Unha vez máis o esforzo e a ilusión de todo o  alumnado e profesorado fixo posible esta celebración.

Podedes ver as fotos da xornada pinchando aquí.