Novo número de teléfono do centro

Enviado por iesproval o Ven, 2015-07-03 10:38

O número de teléfono novo do centro é o 886 11 03 69.

O número de fax é o seguinte: 886 11 03 74.

Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2006-11-08 12:50

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra)

Correo electrónico:ies.escolas.proval@edu.xunta.es

Tlfs.: 886 11 03 69 Fax: 886 11 03 74

Libros de texto curso 2015-2016

Enviado por iesproval o Ven, 2015-07-03 11:23

Pódense consultar os libros de texto para o vindeiro curso no ficheiro adxunto.

ADVERTENCIAS:

- Algúns libros non se poderán concretar ata o comezo das clases.

- Recoméndase non escribir o nome do alumno nos exemplares ata comprobalo na clase.

- Os libros de 3 tomos convén comprobalos na librería.

- Recoméndase non mercar os libros correspondentes ás materias optativas ata o comenzo de curso.

( categories: )

Calendario de exames de setembro

Enviado por iesproval o Mér, 2015-07-01 13:16

Podedes consultar as datas dos exames de setembro nos seguintes adxuntos que corresponden as datas para os exames de ESO e 1º de Bacharelato no 1º adxunto, e 2º Bacharelato no 2º adxunto

No 3º adxunto pódese consultar as horas e datas das probas de PCPI y 4ºESA.

Entrega de premios a alumnos participantes no intercambio con Francia

Enviado por iesproval o Mér, 2015-07-01 12:44

Os alumnos que viaxaron a Châteaubourg participaron nos seguintes concursos:

Concurso de fotografía "En France: des moments à garder" que gañou a lumna Xenia Pérez de 3º ESO, e

Concurso de cadernos ao mellor "cahier de bord", sendo a gañadora Elena Cabaleiro, tamén de 3º ESO.

Felicitacións ás dúas!

Conferencias no Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-06-27 09:39

Ao longo do curso disfutamos das seguintes conferencias:

"NOSOTROS (cristianos viejos) y LOS OTROS (musulmanes, moriscos, marranos): HIJOS de un MISMO DIOS, HIJOS de ARISTÓTELES", co catedrático de filosofía Jorge Álvarez Yágüez, "Física Re-Creativa: ClickOnPhysics" co profesor Benito Vázquez Dorrío, e "Un futuro incerto: claves para o éxito", co profesor Pedro Pablo Gallego Veigas, Universidade de Vigo.

Mais imaxes

Mais información: ficheiros adxuntos

Resultados da enquisa: A reciclaxe de residuos no IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2015-06-24 17:12

Durante o mes de maio os alumnos de PCPI 2 Común  e ESA 4 (Módulo Científico-Tecnolóxico) realizaron un traballo para  poñer en práctica os contidos vistos no tema de Estatística.
O obxectivo deste traballo era coñecer os  hábitos e opinións que o alumnado, profesorado e persoal administrativo tiñan respecto da reciclaxe de residuos (papel, plásticos,...) no propio centro educativo.
Para tal fin deseñouse un modelo de enquisa e se realizouse unha mostra de 130 entrevistas entre a poboación do IES Escolas Proval.
Posteriormente os resultados do traballo de campo foron agrupados convenientemente e mediante un programa informático (folla de cálculo) se elaboraron diferentes tipos de gráficos (diagramas de barras e de sectores) para amosar os resultados da investigación.
Na seguinte exposicións pódense  apreciar ditos resultados e comparar en cada pregunta das entrevistas as opinións de alumnado, por unha banda,  e profesorado e persoal administrativo pola outra.

Seguridade Vial en Escolas Proval

Enviado por iesproval o Xov, 2015-06-18 07:59

Vial1

Os alumnos de 1º ESO disfrutaron de unha mañán de apendizaxe de Seguridade Vial no centro, organizada pola Policia Local.

Podedes ver mais imaxes clicando aquí

( categories: )

Aberto o prazo para a contratación do servizo de cafetería para o curso 2015-2016

Enviado por iesproval o Mér, 2015-06-17 15:07

Con data de hoxe, 17 de xuño de 2015, queda exposto no taboleiro de anuncios da secretaría do IES Escolas Proval o Prego de Cláusulas polas que se ha de rexer a explotación da cafetería deste centro no vindeiro curso 2015-2016. Queda asemesmo depositado na Secretaría deste centro, e a dispor dos licitantes, a Instrucción 4/2015, do 1 de xuño de 2015, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetaría en centros docentes non universitarios dependentes da Consellería que contén as normas para a adxudicación do contrato.

O prazo para a recepción das ofertas de licitación quedará aberto durante un periodo de quince días hábiles, resolvéndose o concurso antes do 31 de xullo.

Daniel Mulet Pérez, director do IES Escolas Proval

Pódense consultar o Prego de Cláusulas e a Folla de especificacións técnicas nos arquivos adxuntos.

( categories: )

Lista de admitidos en Ensinanzas de Adultos (ESA) para o curso 2015-16 - prazo xuño de 2015

Enviado por iesproval o Mér, 2015-06-17 14:09

Adxunto a esta mensaxe podedes descargar os listados para 2ºESA e 4ºESA para alumnado que continuan e alumnado de nova incorporación para o segundo cuadrimestre de Ensinanzas de Adultos.

Xefe de estudos de adultos