Benvida á web do IES Escolas Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2006-11-08 12:50

Avda. Portugal, 171 / CP 36350, Nigrán (Pontevedra)

Correo electrónico:ies.escolas.proval@edu.xunta.es

Tlfs.: 986 36 94 02-04 Fax: 986 36 94 05

Convocadas as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional para o ano 2015

Enviado por iesproval o Mér, 2015-02-25 17:05

Enlace á páx da Consellería de Educación coa información, calendario e modelos de solicitude:

Probas de acceso

Entroido 2015

Enviado por iesproval o Mar, 2015-02-24 12:31

Cartaz entroido 15

cartel entr 15

O venres 13 de febreiro Escolas Proval volveu a vivir, un ano mais, un Entroido cheo de cores e festa, gracias ao esforzo e a imaxinación de todos os participantes.

Accede as imaxes do Entroido 2015 premendo aquí

Accede aos cartaces de Entroido feitos en clase de Plástica, en 1º da ESO, clicando aquí

( categories: )

CONFERENCIA "Física Re-Creativa: ClickOnPhysics"

Enviado por iesproval o Dom, 2015-02-22 23:18

O próximo 3 marzo de 2015 terá lugar unha charla baseada na web http://www.clickonphysics.es/cms/. Nela se falará da importancia da física, os estudios relacionados como as enxeñerías, e do Ano Internacional da Luz http://ail2015.laserphotonics.org/. Ó final se realizarán diferentes experimentos.

O ponente é José Benito Vázquez Dorrío, Doutor en Fisicas, Profesor Titular da Universidade de Vigo e Director da Escola de Enxeñería de Minas. O seu campo de investigación é a Metroloxía Óptica e Aplicacións dos Láseres e ten amplia experiencia en actividades de divulgación e didáctica das ciencias.

Será de 10:40 a 12:20 no Ximnasio-Salón de Actos, para os alumnos de Bacharelato Científico-Tecnolóxico (1º e 2º) e C. S. Mantemento Electrónico (1º e 2º)

Atoparedes mais información no arquivo adxunto.

Actividade de Ioga no nocturno

Enviado por iesproval o Xov, 2015-02-19 09:52

Os alumnos de nocturno disfrutaron de uns talleres de ioga, na ESA e PCPI, durante Xaneiro e Febreiro, como complemento ás clases do ámbito científico nas unidades didácticas do corpo humano.

Foron impartidos polos profesores Teresa Prados e Mario Bonaroti.

Ioga

Podedes ver mais información e imaxes clicando aquí

Día da Paz 2015

Enviado por iesproval o Xov, 2015-02-12 22:29

Os alumnos de música ofrecéronnos o 30 de Xaneiro un "Flashmob" para celebrar o día da Paz, como podedes apreciar neste video:

Lista de admitidos en Ensinanzas de Adultos (ESA) - Febreiro de 2015

Enviado por iesproval o Mér, 2015-02-11 12:22

Adxunto a esta mensaxe podedes descargar os listados para 2ºESA e 4ºESA para alumnado que continuan e alumnado de nova incorporación para o segundo cuadrimestre de Ensinanzas de Adultos.

Xefe de estudos de adultos

Saída didáctica ao Esteiro do Miño

Enviado por iesproval o Mar, 2015-02-10 12:18

Saída didáctica co alumnado de 1º da ESO ao Esteiro do Miño, organizada polo departamento de Ciencias Naturais, acompañados por os profesores da materia  Josefa Fernández e Salvador Rodríguez en colaboración co grupo ecoloxía Anabam. "http://www.anabam.org"

esteiro5

Podedes ver mais imaxes e explicacións aquí

( categories: )

Xornada de Recursos, Resíduos e Responsabilidade no nocturno.

Enviado por iesproval o Xov, 2014-12-04 18:06

O pasado 26 de Novembro os profesores Chechu e Pura(do grupo Recursos, Resíduos e Responsabilidade),  organizaron, entre outras, as seguintes actividades, para o alumnado de nocturno:

O biólogo Cesar Lema

Amosounos o seu coche diesel que funciona usando como combustible aceite usado de cociñar, e dirixiu un obradoiro de elaboración de viseiras con cartón. Podedes descargar cómo se utiliza o aceite de combustible dende o arquivo adxunto.

O profesor Fernado Rei e algún alumno do ciclo de Electrónica.

Mostráronnos como vai o traballo que están a facer para instalar a iluminación do claustro con lámpadas leds.

Podedes ver mais detalladas as actividades no arquivo adxunto, e as imaxes na galería

Viseiras César Lema

25 de Novembro: Día contra a violencia de xénero

Enviado por iesproval o Mér, 2014-12-03 23:03

día viol.

O martes 25 de novembro os alumnos de música de 4º da ESO interpretaron unha Performance con motivo da celebración do día mundial contra a violencia de xénero. Aquí está o video.