Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Xoves Maio 19, 2022

A empresa de servicio de atención a domicilio "Son a túa axuda" anda á procura de 2 persoas tituladas en Atención a persoas en situación de dependencia para incorporación inmediata

Podes consultar mais sobre esta oferta de emprego contactando coa empresa por teléfono no 638202442 ou a través da súa web http://sonatuaaxuda.com/contacto/

Comezo: 19/05/2022 09:00
Comezo: 19/05/2022 10:02

A Xunta abre prazo para que as familias soliciten axudas para libros e material escolar e acceso a fondo libros.

O período para presentar solicitudes -preferentemente telemático- permanecerá aberto ata o 22 de xuño.

Venres Maio 20, 2022

Comezo: 19/05/2022 09:00
Fin: 20/05/2022 12:00

Sábado Maio 21, 2022

Domingo Maio 22, 2022

Luns Maio 23, 2022

Martes Maio 24, 2022

Comezo: 23/05/2022 12:30
Fin: 24/05/2022 12:30
Mércores Maio 25, 2022
Comezo: 25/04/2022 12:00
Fin: 25/05/2022 12:00

Xoves Maio 26, 2022

Venres Maio 27, 2022

Sábado Maio 28, 2022

Domingo Maio 29, 2022

Luns Maio 30, 2022

Martes Maio 31, 2022

Mércores Xuño 01, 2022

Máis información sobre a convocatoria na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/fp/probas-libres-convocatoria-actual

Pódense consultar as programacións dos diferentes módulos nos adxuntos

Xoves Xuño 02, 2022

Venres Xuño 03, 2022

Sábado Xuño 04, 2022

Domingo Xuño 05, 2022

Luns Xuño 06, 2022

Martes Xuño 07, 2022

Mércores Xuño 08, 2022

Xoves Xuño 09, 2022

Venres Xuño 10, 2022

Sábado Xuño 11, 2022

Domingo Xuño 12, 2022

Luns Xuño 13, 2022

Martes Xuño 14, 2022

Comezo: 14/06/2022 08:30

As probas de recuperación do módulo Atención Sanitaria levaranse a cabo os días 14 e 17 de xuño ás 8:30 na aula taller.

Mércores Xuño 15, 2022

Xoves Xuño 16, 2022

Comezo: 16/06/2022 12:57

Oferta de emprego na Residencia Juan Vidán Torres en Laraño (Santiago de Compostela) para cubrir vacacións.

REQUISITOS: TAPSD ou equivlente

Condicións laborais:

• Contratación temporal: 6 meses
  • Contratación a tempo parcial (140 h/mes)
  • Quendas por semana, fins de semana, festivos e/ou nocturas
  • Incorporación inmediata

Valorarase: