PLANS DE CENTRO

PLAN DIXITAL DE CENTRO

A contribución do Plan Dixital á Programación Xeral Anual do curso 2023/2024 virá dada por tres vías de actuación:

• As accións de mellora e obxectivos presentadas no actual documento que constitúe este plan.
  • A estreita relación, cando non acción conxunta cos Plans e Proxectos, prestando especial atención e contribuíndo ao seu carácter innovador.
  • A contribución que, de maneira transversal, se fai sobre aspectos relativos ao equipamento do centro e á convivencia escolar.

Ligazón ao Plan Dixital actualizado para o curso 2023-2024

XA SOMOS E-DIXGAL

O noso centro foi seleccionado para participar no proxecto Educación Dixital E-Dixgal. No próximo curso 2022/23 participará o alumnado de 1º e 3º de ESO e no curso 2023/24 rematará a implementación coa incorporación de 2º e 4º.

A participación neste proxecto posibilita un maior aproveitamento dos recursos dixitais dispoñibles e a súa adecuación ás necesidades cambiantes, tanto a nivel de hardware como de software, que a sociedade da información esixe no seu continuo avance.

PLAN XERAL ANUAL