Iniciar sesión: Acceso

CALENDARIO DE SETEMBRO 2016

PREMIOS AOS MELLORES EXPEDIENTES

Unha vez máis, Bibliomuriel é portadora de boas novas.

Alumnas do noso instituto volveron deixar o pavillón moi alto: recibiron  o recoñecemento da USC aos mellores expedientes.

Éstas son as nosas campeonas:

Aldara Tubío, Aldara Muíños e Noelia Martínez . Faremos mención especial de  Aida Saco, que aínda que non puido cursar o BAC no noso IES,  tamén acadou o premio tan ansiado por todo estudante.

Parabéns para as protagonistas, os seus pais e os profesores: Imos a "toda máquina".

CONVOCATORIA PARA A ADXUDICACIÓN DO SERVIZO DE CAFETARÍA 16/17

RECOMENDACIÓNS DE LECTURAS PARA O VERÁN

E moitas máis!

ACTIVIDADES DA BIBLIOMURIEL 2015-2016

Actividades levadas a cabo durante o curso 2015-2016 na Bibliomuriel. Grazas a todos pola vosa axuda, especialmente aos Secretarios da Biblioteca, que sempre estiveron ahí. Feliz verán, Felices lecturas!

OS XEROGLÍFICOS NA BIBLIOMURIEL

A exiptóloga Eugenia Muñoz da Universidade de Lovaina e becaria na Sorbona de París, falou na bibliomuriel sobre os xeroglíficos. Todos disfrutamos e, sobre todo, aprendimos.
Esperamos vela oo próximo curso. Grazas, Eugenia!

25 Anos do I.E.S. Félix Muriel

CAMPOS DE TRABALLO RECUPERACIÓN DE POBOS

Destinatarios: alumnado 3º e 4º de ESO e Bacharelato e ciclos menor de 18 anos.

Prazo de solicitude: ata o 15 de xuño de 2016.

Convocatoria: aquí

Carta dunha nai ao profesorado na despedida de 2º de Bacharelato

Bo día!
Gustaríame poder explicar con palabras o significado da palabra “grazas”, que onte fun repartindo entre o profesorado.
Son unha persoa á que lle costa menos expresar os sentimentos por escrito, que falando. Debe de ser que ando sensible, porque me estou dando conta de que @ nos@ "meniñ@", xa non o é tanto e dentro de nada comezará a voar só-soa!

AULA DE VERANO ORTEGA GASSET

Destinatarios: alumnado con nota superior ou igual a 9,6 nos dous cursos de Bacharela to ou ciclo superior

Prazo:ata o 13 de xullo.

Convocatoria: preme aquí.

DOCUMENTOS DO CENTRO

« Xullo 2016 »
DomLunMarMérXovVenSáb

ENDL (Norm. lingüística)

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 37 invitados conectados.