Iniciar sesión: Acceso

Charla para 2º de BAC sobre a Universidade e Ciclos de FP

04/18/2016 12:55
Europe/Madrid

O venres tivemos unha charla co alumnado de 2º de BAC sobre a Selectividade, a universidade, e non nod deu tempo a falar dos ciclos.

Déixovos aquí as presentacións, por si necesitades consultar algo.

Xa sabedes que estou no Departamento tódolos recreos!!

O IES Félix Muriel acada o cuarto posto na III Olimpiada Filosófica

JAVIER ORDÓÑEZ RECOLLE UNHA DAS BOLSAS JUAN LAMPÓN

Hoxe entregáronse no IES da Pobra as XI Bolsas que recordan á figura de Juan Lampón,  alumno e deportista que faleceu nun tráxico accidente cando competía nunha regata.

Este ano, Javier Ordóñez Muñiz, alumno de 2º de ESO foi un dos premiados, demostrando que a paixón polo deporte non está reñida co rendemento académico.

Javier, campeón galego e de España en piragüismo, recibeu esta beca de 250 euros para material escolar, deportivo ou cultural de mans da nadadora Aida García.

Noraboa a todos os premiados!

Bacharelato LOMCE

04/11/2016 12:50
Europe/Madrid

Así é o Bacharelato LOMCE, cunha nova denominación das asignaturas, e algunhas novidades.

Coma mais vale unha imaxe que mil palabras, se pinchades nos adxuntos veredes un esquema por cursos, e como son as continuidades das asignaturas de 1º para 2º.

Compre dicir que esta é a oferta utonómica, no noso IES as asignaturas que pertencen ao BAC artístico non se ofertan, como poden ser Anatomía Aplicada, Volume de 1º, ou Imaxe e Son de 2º, e incorporamos algunhas que se ofertarán no noso instituto, como son Cultura da Lusofonía, Técnicas de Laboratorio ou Valores Éticos.

FP Grao Superior

04/11/2016 11:38
Europe/Madrid

Para os que agora estades en Bacharelato, e queredes máis información sobre o Ciclos de FP que temos na nosa comunidade Autónoma, achégovos esta presentación recollida do blosg monicadizorienta@blogspot.es.

Actualizada, xa incorpora tódalas modificacións que se deron nos últimos meses, e ao final, facilítavos os enlaces donde ampliar información.

Moi recomendable.

ALBERGUES E CAMPAMENTOS XUVENÍS XUNTA DE GALICIA

Texto da convocatoria: preme aquí.

Prazo: ata o 23 de Abril de 2016.

Máis información: www.xuventude.net

Probas Acceso a Ciclos de Grao Medio

04/05/2016 10:01
Europe/Madrid

Aberto o prazo para inscribirse nas probas de acceso a ciclo medio.

Remata o 15 de Abril.

Requisitos: Ter 17 anos ou estar no ano en que se cumpren.

Adxunto o Calendario das probas, e o enlace para descargar o folla da inscripción.

Bolsas Fundación Música Creativa 2016-2017

Bolsas para facer estudios musicais profesionais na Escola de música creativa.

Prazo: ata o 17 de Abril.

Toda a información aquí.

Viaxe a Monfragüe 2015

PROBAS LIBRES DE CERTIFICACIÓN EN ESCOLAS OFICIAIS DE IDIOMAS

Prazo: ata o 14 de Abril de 2016.

Documentación: Preme aquí.

Trámites: Preme aquí.

DOCUMENTOS DO CENTRO

« Abril 2016 »
DomLunMarMérXovVenSáb

ENDL (Norm. lingüística)

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 45 invitados conectados.