Iniciar sesión: Acceso

Oferta Actualizada de Ciclos de FP

05/19/2016 09:58
Europe/Madrid
A Consellería de Educación publica cada curso a oferta actualizada de ciclos de Formación Profesional Específica. Consulta aquí a última oferta publicada, para o curso 2015/2016.

O ENDL gaña o premio de Innovación en Dinamización Lingüística

O IES Félix Muriel, xunto a outros cinco centros, conseguiu a puntuación de excelente no seu proxecto de Innovación e Dinamización Lingüística. A proposta rianxeira "Aspiramos a ser simplemente un paraiso lingüístico" non podería levarse a cabo sen a dirección da súa responsable Valentina Formoso e todo o equipo tanto de profesorado e alumnado que colabora ano tras ano. por este motivo o premio é de todos.

Grazas a todos por un excelente traballo!

Alba Vicente premiada no concurso de relatos "Ciencia que conta"

Os alumnos de 4º ESO participaron na octava edición de premios "Ciencia que conta 2016" e varios deles foron elexidos para a semifinal: Paula Cambeses, Laura Romero, Bernal Muños e Alba Vicente.

O pasado 7 de maio entreáronse os premios finais e Alba Vicente acudiu a Vigo a recoller o cuarto premio polo seu relato: Nunca te rindas. Agardaremos a súa publicación.

Noraboa Alba!

Publicadas no DOG as axudas para libros de texto (curso 2016/17)

O alumnado poderá solicitar as axudas ata o 23 de xuño, sempre e cando cumpra os requisitos (renta per cápita familiar igual ou inferior a 9000 euros e ter devoltos en bo estado os libros prestados este curso, se participou no préstamo).

Acceso á convocatoria completa no documento adxunto.

Manuel María. Letras Galegas. 2016

Charla coas familias do alumnado de 4ºESO

05/12/2016 11:30
Europe/Madrid

Déixovos o enlace da presentación que estivemos visualizando e comentando onte.

Moitas grazas aos asistentes polo esforzo de vir ao IES, e para aqueles que non tiveron a oportunidade de achegarse, convídovos a que lle botedes un vistazo a esta presentación, moi completa e que pode resolver moitas dúbidas.

Becas e Axudas para o Estudio

05/12/2016 11:20
Europe/Madrid

Onte tivemos charla coas familias, durante a sesión saliron dúbidas sobre as becas, deixovos unha presentación con toda a información, lembrade que podedes pedir axudas para ciclos de grao medio e superior, para bacharelato e para estudios universitarios.

Se aínda quedan dúbidas, pasade polo Dpto de orientación

Escolma de poemas de Manuel María

DOCUMENTOS DO CENTRO

« Maio 2016 »
DomLunMarMérXovVenSáb

ENDL (Norm. lingüística)

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 67 invitados conectados.