Iniciar sesión: Acceso

CONVOCADAS BOLSAS PARA PARTICIPAR EN CAMPUS DE AFIANZAMENTO CIENTÍFICO PARA ALUMNOS DE 4º DE ESO

Convocatoria para "Campus de afondamento científico", no verán de 2014 destinada a alumnos de 4º de ESO.

Podedes consultala en:

https://www.boe.es/boe/dias/2014/04/16/pdfs/BOE-A-2014-4163.pdf ou no arquivo adxunto

SCHOOL TRIP TO LONDON

OUR STUDENTS VISITING THE CITY OF LONDON FOR FIVE DAYS IN APRIL ARE ALREADY BACK. TEACHERS ACCOMPANYING OUR STUDENTS WERE LUISA SÁENZ, MÓNICA IGLESIAS, PILAR PÉREZ AND MANUEL LÓPEZ. WE BET THEY ALL HAD A GREAT TIME THERE. HERE YOU HAVE SOME PHOTOS TO HAVE A LOOK!

SEMANA SOLIDARIA

Clic na imaxe para ver o programa

CONVOCADAS AS AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2014

Pola Orde do 13 de marzo de 2014 (DOG de 27 de marzo) convócanse axudas para a realización das actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2014

O prazo para a presentación de solicitudes será de 1 MES (deica o 28 de ABRIL de 2014)

Gañadores do concurso. Rianxo Fala desde o corasón

Día de Rosalía

Nesta semana celebramos o día de Rosalía con  distintas actividades, cantaremos a Rosalía o xoves 27 no corredor do edificio central e ese mesmo día visitará o noso centro Helena Villar Janeiro para falarnos da autora

APRAZADA A EXCURSIÓN Á CORUÑA DE MAÑÁN 14 DE FEBREIRO

Debido á suspensión das actividades no exterior para mañán día 14 de febreiro por parte da Consellería, queda aprazada ata unha data por determinar a excursión á Coruña para visitar o Aquarium Finisterrae e a Fundación Luis Seoane.

Máis información:

CAMBIOS NA SAÍDA EDUCATIVA Á CORUÑA DO DÍA 3 DE FEBREIRO DE 2014

Debido á cancelación a última hora por parte da empresa BEGANO S.A. da visita programada á fábrica de Coca-Cola na cidade de A Coruña o vindeiro luns 3 de febreiro de 2014 para o alumnado dos cursos de 1º e 2º de PCPI, informamos que esta visita didáctica será substituída por outra ás instalacións da CRTVG en San Marcos, Bando, Santiago de Compostela.

Día da PAZ...lingüística