Iniciar sesión: Acceso

ABALAR MÓBIL

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece »

Visita Comenius ao KBS Nordhorn (Alemaña)

Visita Comenius  ao KBS Nordhorn (Alemaña)

Do 27 de setembro ao 3 de outubro un grupo de tres alumnas do IES Félix Muriel acompañadas por dous profesores viaxaron a Nordhorn (Alemaña) para asistir ao terceiro encontro da Asociación Escolar Comenius na que están a participar xunto con centros de Alemaña, Portugal e Turquía. O título do proxecto no que están a traballar conxuntamente alumnado e profesorado dos catro países é "Like Grandparents, Like Grandchildren: Generation Bonding in Europe".

“DESEÑANDO O TEU FUTURO”: Proyecto piloto de estancias–visitas en empresas (prácticas formativas)

Informamos que a Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado, en colaboración coa Fundación Paideia, convoca o programa “Deseñando o teu futuro”, un proxecto de educación non formal de estancias-visitas en centros de traballo destinado a mozos e mozas con idades comprendidas entre os 15 e 18 anos.

Presentacións para familias e alumnado e inicio das actividades lectivas

Os actos de presentacións para familias e alumnado terán lugar no salón de actos do centro no seguinte horario:

1º ESO: LUNS 15 ÁS 11 HORAS

2º ESO: LUNS 15 ÁS 12  HORAS

3º ESO: MARTES 16 ÁS 10 HORAS

Publicación de cualificacións convocatoria extraordinaria de setembro e reclamacións

PUBLICACIÓN DE CUALIFICACIÓNS: XOVES 4 ÁS 9:00 HORAS

REVISIÓN DE EXAMES : XOVES  4 DE 11:00 A 13:00 HORAS

PERIODO DE RECLAMACIÓNS : DESDE ÁS 9:00 HORAS DO XOVES 4 ÁS 14:00 DO VENRES 5

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE MATRÍCULA EN 2º PCPI 2014-2015

1. O prazo para presentar solicitudes para cursar o segundo curso de PCPI abranguerá desde o 1 de setembro de 2014 até ás 13:00 horas do día 10 de setembro de 2014

2. O centro fará pública a listaxe de alumnado admitido o día 12 de setembro.

DATAS DE MATRÍCULA ESO E BACHARELATO

O ALUMNADO DE ESO E BACHARELATO PODERÁ MATRICULARSE OS DÍAS 4 E 5 DE SETEMBRO.

Orde do 12 de agosto de 2014 pola que se convocan os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2013/2014

Requisitos: ter nota media superior ou igual a 9 nos cursos de ESO.

Prazo de solicitude: 1 mes

Podes consultar a convocatoria aquí.

AXUDAS AO ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS PARA O CURSO 14/15

Publicado hoxe 12 de xullo no BOE.O prazo remata o 30 de setembro.

Consulta a convocatoria AQUÍ.

CONVOCATORIA DE PROCESO DE SELECCIÓN PARA O INGRESO EN CENTROS DOCENTES MILITARES

Publicado o 9 de xullo.Prazo 10 días.

Requisitos:

*Título de Bacharel (70% das prazas)

*Ciclo de grao medio e proba de acceso a Ciclo Superior (20% das prazas)

*Proba de acceso a Ciclo Superior (10% das prazas)

Para ver a convocatoria preme  AQUÍ.