Iniciar sesión: Acceso

VOTACIÓNS PARA O CONSELLO ESCOLAR

AS VOTACIÓNS DO SECTOR DE PAIS/NAIS AO CONSELLO ESCOLAR CELEBRARANSE O

LUNS 24 DE NOVEMBRO DE 16:20 ATA 19:00 HORAS.

A DIRECCIÓN

Curtas en galego na biblioteca.

Todos os martes no segundo recreo teremos cinema en galego na biblioteca

Music.Gal os venres no recreo

1ª CHARLA PARA PAIS E NAIS SOBRE TÉCNICAS DE ESTUDO. LUNS 17 DE NOVEMBRO 2014

DESDE O IES FÉLIX MURIEL DE RIANXO TEMOS O PRACER DE CONVIDAR A NAIS E PAIS Á PRIMEIRA CHARLA SOBRE TÉCNICAS DE ESTUDO DO CURSO 2014-2015. A CHARLA SERÁ IMPARTIDA POLA XEFA DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN MARÍA BELÉN RODRÍGUEZ SILVA ESTE LUNS 17 DE NOVEMBRO DE 2014 ÁS 18:00 HORAS E INCIDIRÁ SOBRE

CONCURSO EUROPEO DE TRADUCIÓN "JUVENES TRANSLATORES"

O  IES Félix Muriel foi seleccionado para participar no concurso  de tradución JUVENES TRANSLATORES  para alumnado nacido no 1997 e organizado pola Comisión Europea.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2014

Becas High School curso 2015-2016

Periodo de inscrición

Do 3/10/2014 ao 17/11/2014

Convoca

Fundación Barrié e Fundación Amancio Ortega

Visita Comenius ao KBS Nordhorn (Alemaña)

Visita Comenius  ao KBS Nordhorn (Alemaña)

Do 27 de setembro ao 3 de outubro un grupo de tres alumnas do IES Félix Muriel acompañadas por dous profesores viaxaron a Nordhorn (Alemaña) para asistir ao terceiro encontro da Asociación Escolar Comenius na que están a participar xunto con centros de Alemaña, Portugal e Turquía. O título do proxecto no que están a traballar conxuntamente alumnado e profesorado dos catro países é "Like Grandparents, Like Grandchildren: Generation Bonding in Europe".

“DESEÑANDO O TEU FUTURO”: Proyecto piloto de estancias–visitas en empresas (prácticas formativas)

Informamos que a Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado, en colaboración coa Fundación Paideia, convoca o programa “Deseñando o teu futuro”, un proxecto de educación non formal de estancias-visitas en centros de traballo destinado a mozos e mozas con idades comprendidas entre os 15 e 18 anos.