Matrícula curso 23-24

O período de matrícula para o vindeiro curso 2023-2024 remata o día 7 de xullo. O centro permanecerá aberto desde as 9.30 horas ata as 13.30.

HOXE DÍA 18 DE XANEIRO NON HAI TRANSPORTE ESCOLAR POR NEVE.

As condicións climatolóxicas impiden o funcionamento do servizo.

Eleccións ao Consello Escolar 2022

Achégase información relativa ás eleccións ao Consello Escolar.

INICIO CURSO ESCOLAR 22-23

O xoves día 8 de setembro faremos a presentación de todos os grupos de 9.20 a 10.00. Haberá transporte escolar ordinario para vir ao centro ás 9.20 pero non ás 10.00 para voltar a casa.

As clases comenzarán o venres día 9 no horario habitual, e cos servizos de comedor e transporte.

Informe sobre o uso das novas tecnoloxías no alumnado do IES Fonmiñá.

Adxúntase o informe de resultados sobre o uso das novas tecnoloxías no alumnado do IES Fonmiñá, feito no curso 2020-2021 por UNICEF.

Entrega de notas e reclamacións

Xoves 24 de xuño: Entrega de notas e reclamacións de 11:00 a 13:00.

Venres 25 de xuño: Reclamacións de 10:00 a 13:00.

Iniciación á "PESCA A MOSCA” con DAVID ARCAY, catro veces campión do mundo.

O venres 14 de maio o alumnado do centro participou nun seminario de introdución á pesca a mosca. O encargado de impartilo foi David Arcay, tetracampión do mundo da modalidade!.

Estereotipos de xénero na actividade física e no deporte.

O alumnado de 1º e 2º de ESO participou nunha clase sobre prexuizos e estereotipos de xénero no ámbito da actividade física e o deporte, dentro da materia de educación física.