Edixgal

COBERTURA SERVICIO INTEGRAL DE REPARACIÓN

Información sobre as características e cobertura do Servicio Integral de Reparación Edixgal

Ante calquera dúbida sobre as características e cobertura do Servizo Integral de Reparación no marco proxecto EDIXGAL, poden trasladar a súa consulta a través do seguintes canais:

Correo: coberturasir@plexus.es

Información Edixgal para o inicio de curso 22/23

logo_edixgal

SEGURO DO EQUIPO DO ALUMNADO

As familias que así o desexen poden contratar de xeito voluntario un seguro anual (válido desde setembro de 2023 ata agosto de 2024), que permite cubrir o risco dos danos no portátil non contemplados na garantía.

O custo anual do devandito seguro é de 49 € (I.V.E. incluído), e a súa contratación pode realizarse directamente a través do número de teléfono 881 505 136.

Seguro equipos alumnado

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS

No portal espazoAbalar está publicado un folleto con toda a información para as familias:

www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/espazo/e-dixgal/informacion-para-familias

CONTACTO DA PROFESORA COORDINADORA EDIXGAL NO IES A GUÍA

fractlaura@edu.xunta.gal

As coberturas do seguro para o equipo Edixgal están no adxunto

Logo_plan_dixital