Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación :  8-6-2016

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

AXUDA PARA LIBROS

Informase a todos os pais, nais e titores de alumnos que, o pasado 16 de maio, foi publicada a convocatoria do fondo solidario e as axudas para libros de texto e material escolar.
 Os interesados en solicitar ditas axudas poden recoller os impresos correspondentes nas oficinas do Centro.
 O prazo de presentación de solicitudes remata o 23 de xuño.

LISTAS DE ADMITIDOS

CURSO 2016-2017

RECTIFICACIÓN

Detectados, por parte da Inspección Educativa, erros nas listas definitivas de alumnos admitidos publicadas o pasado día 10, proceduse a efectuar as correccións correspondentes nas mesmas.
 As novas listas, unha vez modificadas, poden consultarse aquí

SELECTIVIDADE

Os alumnos de segundo curso de bacharelato que desexen matricularse para levar a cabo as probas de de selectividade, poderán facelo os días 24 e 25 de maio en horario de 8:30 a 13:30.  Mais información en O Centro\Secretaría   Ou tambén aquí

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ABALAR MOBIL

Dende o curso 2012-2013, o noso Centro está incluído no Plan Abalar e, dende este curso 2015-2016, tamén está incluido en Abalar Móbil.

¿Que é Abalar Móbil?
 Para quen non o coñeza, hai que dicir que Abalar Móbil é unha aplicación que lles permite ós pais obter información no seu teléfono como son as notas, as faltas de asistencia e outros datos relacionados cos seus fillos que sexan alumnos do Centro.

¿Que é necesario para dispor de Abalar Móbil?
 Simplemente hai que ter un teléfono móbil con sistema Android ( teléfonos Samsung, LG, BQ, Huawie, Motorola, .....) ou IOS ( teléfonos Iphone ) e descargar nel, gratuitamente, a aplicación.
 Para poder facer uso da mesma, o número de móbil debe figurar rexistrado no Centro como teléfono do pai ou da nai do alumno do que se pretende obter información.
 Por iso, é necesario que o pai ou nai do alumno pase polo Centro para proceder á inscripción do seu teléfono e así poder empregar Abalar Móbil.
 Por cuestións de seguridade e confidencialidade, non se efectuará ese rexistro por outro medio.

RENOVACIÓN

DO

CONSELLO ESCOLAR

Nas eleccións celebradas o pasado 27 de novembro para proceder a renovación do Consello Escolar do Centro, sairon elexidos os seguintes representantes :

Representantes do profesorado :

- D. José Manuel Lodeiro Ferreiro

- Dª María José Rodriguez de Vicente Tutor

- D. Juan José Cano Fernández

Representantes dos pais :

- Dª María Bernárdez Pérez

- D. Agustín Troitiño Dapena

Representantes dos alumnos :