try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
I.E.S. "Illa de Tambo"

Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación : 26-02-2014

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

RESERVA DE PRAZA

CURSO 2014-2015

Dende o 1 ata o 20 de marzo está aberto o plazo de solicitudes de praza para o vindeiro curso 2014-2015 . ( máis )

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

EXAMES DE PENDENTES . CURSO 2013-2014

Xa se publicou o calendario de exames para os alumnos que cursan estudios de E.S.O. e bacharelato no Centro e teñen materias pendentes do curso anterior.

O cuadro cos días e horas dos exames de ditas materías pode consultarse pinchando no seguinte enlace ou no taboleiro de anuncios do Centro.

O días e horas en que terán lugar os exames de cada materia en particular, son es que están establecidos para o Departamento ó que perteñece a materia en cuestión e que figuran no cuadro reseñado.

Para calquera dúbida consultar coa xefatura de estudios.

* * * * * * * * * * * * * * *

ACTO DE GRADUACIÓN - 2013

A soleada tarde do venres 31 de maio, contribuiu a ensalzar a celebración da despedida dunha nova promoción de bacharelato do noso Instituto.

O acto levouse a cabo na idílica Granxa de Briz, con unha asistencia multitudinaria, que escoitou os emotivos discursos do Director o da alcaldesa.

Tal e como ven sendo habitual todos os anos, tamen houbo un discurso a cargo dun antiguo alumno ou alumna do Centro e que este ano estivo protagonizado por María del Carmen Fernández Dopazo.

A presentación do acto levárona a cabo polos alumnos Alba Quintairos e Fernando Sanmartín e contou coa actuación de Manoel de Felisa, moi aplaudida polos presentes.

Houbo agasallos para todos os alumnos e en especial para os que acadaron o mellor expediente.

Na sección “Albums de fotos” recóllense os diversos momentos do acto.

* * * * * * * * * * * * * * *