Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación :  28-10-2015

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

ABALAR MOBIL

Dende o curso 2012-2013, o noso Centro está incluído no Plan Abalar e, dende este curso 2015-2016, tamén está incluido en Abalar Móbil.

¿Que é Abalar Móbil?
 Para quen non o coñeza, hai que dicir que Abalar Móbil é unha aplicación que lles permite ós pais obter información no seu teléfono como son as notas, as faltas de asistencia e outros datos relacionados cos seus fillos que sexan alumnos do Centro.

¿Que é necesario para dispor de Abalar Móbil?
 Simplemente hai que ter un teléfono móbil con sistema Android ( teléfonos Samsung, LG, BQ, Huawie, Motorola, .....) ou IOS ( teléfonos Iphone ) e descargar nel, gratuitamente, a aplicación.
 Para poder facer uso da mesma, o número de móbil debe figurar rexistrado no Centro como teléfono do pai ou da nai do alumno do que se pretende obter información.
 Por iso, é necesario que o pai ou nai do alumno pase polo Centro para proceder á inscripción do seu teléfono e así poder empregar Abalar Móbil.
 Por cuestións de seguridade e confidencialidade, non se efectuará ese rexistro por outro medio.

LIBROS DE MATEMATICAS

Nota del Departamento de Matemáticas con motivo de la problemática surgida con los libros de texto de los cursos primero y tercero de la E.S.O.

CALENDARIO DE EXAMES

SETEMBRO - 2015

Na sección de Información Xeral, e dentro do apartado de Documentos, podese consultar o calendario de exames de setembro ou, directamente, pinchando aquí

LIBROS DE TEXTO

CURSO 2015-2016

Xa se pode consultar o listado de libros de texto para o curso 2015-2016 dentro do apartado Documentos incluido no bloque de Información Xeral. Na mesma, aparecen resaltados os cambios respeto o curso 2014-2015.

RELACION ADMITIDOS

CURSO 2015-2016

Xa se publicou a relación de alumnos que solicitaron praza para levar a cabo estudios de E.S.O. ou Bacharelato no I.E.S. “Illa de Tambo” durante o vindeiro curso 2015-2016.
 As listas definitivas poden consultarse no seguinte enlace

RENOVACIÓN

DO

CONSELLO ESCOLAR