try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
I.E.S. "Illa de Tambo"

Benvido a Web do I.E.S. "Illa de Tambo"

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ultima modificación :  10-07-2014

TABOLEIRO DE ANUNCIOS

EXAMES DE SETEMBRO

CURSO 2013-2014

Xa se pode consultar o calendario de exames da convocatoria de setembro do presente curso 2013-2014.

O cuadro cos días e horas dos exames pode consultarse pinchando aqui ou no taboleiro de anuncios do Centro.

Para calquera dúbida consultar coa xefatura de estudios.

LIBROS DE TEXTO

CURSO 2014-2015

Xa se pode consultar o listado de libros de texto para o curso 2014-2015 dentro do apartado Documentos incluido no bloque de Información Xeral.

MATRICULA

CURSO 2014-2015

En O Centro\Secretaría está dispoñible o enlace para consultar o calendario de matrícula para o vindeiro curso 2014-2015.

PRIMEIRO PREMIO

PRENSA ESCUELA

O blog do Centro, QUOI DE NEUF A LA UNE? elaborado polos alumnos de francés do noso Centro, baixo a dirección da profesora Isabel Pérez Serra, foi galardonado co primeiro premio do certamen que convocou La Voz de Galicia. leer máis

RELACION ADMITIDOS

CURSO 2014-2015

Xa se publicou a relación de alumnos que solicitaron praza para levar a cabo estudios de E.S.O. ou Bacharelato no I.E.S. “Illa de Tambo” durante o vindeiro curso 2014-2015.
 As listas definitivas poden consultarse no seguinte enlace

RESERVA DE PRAZA

CURSO 2014-2015

Dende o 1 ata o 20 de marzo está aberto o plazo de solicitudes de praza para o vindeiro curso 2014-2015 . ( máis )

EXAMES DE PENDENTES

CURSO 2013-2014

Xa se publicou o calendario de exames para os alumnos que cursan estudios de E.S.O. e bacharelato no Centro e teñen materias pendentes do curso anterior.

O cuadro cos días e horas dos exames de ditas materías pode consultarse pinchando no seguinte enlace ou no taboleiro de anuncios do Centro.

O días e horas en que terán lugar os exames de cada materia en particular, son es que están establecidos para o Departamento ó que perteñece a materia en cuestión e que figuran no cuadro reseñado.

Para calquera dúbida consultar coa xefatura de estudios.