Semana de Sostenibilidade de Lalín

Semana da Sostenibilidade de Lalín

Os pasados días 5, 6 e 7 de novembro o alumnado do Comité Ambiental participou na II Semana da Sostenibilidade organizada pola Concellería  de  Medioambiente.
O noso stand estivo no Auditorio acompañado de outros como:  Hifas da terra, enerxías renovables, clube ciclista Alambique e turismo sostible.
Durante a nosa estancia regalamos xabón artesán feito con aceite usado aos visitantes á feira a cambio do cal aceptamos unha colaboración económica para a nosa excursión de fin de curso de 4º de ESO.
Aos nosos veciños mostrámoslle a posibilidade de cubrir un cuestionario medioambiental que tiña como obxectivo facerlles reflexionar sobre as súas prácticas cotiáns.
Na mañá do xoves elaboramos o noso xabón para que os escolares de outros centros educativos poidesen ver o fácil que pode ser reciclar o noso aceite usado na casa.
Compañeiros e profes do noso centro visitaron así mesmo o noso stand para apoiar o noso traballo.

enerxia exp- ecopanda 015 reducida.jpg41.2 KB