Visita ao Parlamento

O xoves día 15 de outubro o alumnado de 3º de ESO visitou o Parlamento de Galicia en Santiago de Compostela. Actividade promovida desde o Departamento de Ciencias Sociais, para ver e entender unha das Institucións máis importantes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Os alumnos e alumnas disfrutaron, das diferentes dependencias do Pazo do Hórreo, onde os diputados e diputadas galegos levan a cabo a súa labor. O edificio en sí, xa chama a atención pola súa envergadura, fundado para ser Facultade de Veterinaria, cumple hoxe perfectamente cas necesidades dun Parlamento actual e moderno. Chama a atención as extraordinarias vidrieiras-mosaico, unha delas, obra do pintor Laxeiro, que cubre o teito dunha das estancias da entrada.

Pero sen dúbida, un dos espazos que máis gustaron foi o hemiciclo, onde os diputados/as discuten, propoñen e defenden as súas ideas. O alumnado sentouse nas cadeiras do goberno e da oposición e algún alumno saliu á tribuna de oradores, semellando ser un parlamentario.

Ver máis fotos.