Xeografía e Historia

2º Titor 3º ESO C

Titor ESO Adultos

VISITA Á CATEDRAL DE SANTIAGO E PÓRTICO DA GLORIA

Alumnado Historia Da Arte de 2º BAC.

Curso 2021-22

O día 28 de xaneiro o alumnado de Arte acompañado pola súa profesora, María Soledad Milmanda Cajaraville e polo profesor Jorge Fuentes Montoto visitaron a impresionante Catedral de Santiago e o Pórtico da Gloria. Admiramos a magnífica restauración levada a cabo, desfrutando da policromía do Pórtico do Mestre Mateo.

Contemplamos a impoñente fachada do Obradoiro e bordeamos a Catedral descubrindo a cabeceira e a única fachada románica, a de Praterías.

Tras o parón da pandemia que nos impediu o curso pasado realizar esta actividade, foi un enorme pracer retomala, nun curso onde contamos cun numeroso grupo de Arte.

Actividade “ MAPAS DIVERTIDOS” - Curso 2021-2022

O Departamento de Xeografía e Historia organizou o venres 19 de novembro unha actividade, impartida pola empresa Tifgal, para acercar ao alumnado de 1º de ESO o mundo da interpretación dos mapas. O alumnado aprendeu a diferenciar distintas imaxes, como zonas de auga, bosques, parcelas e zonas urbanas dunha forma atractiva e interactiva.

O obxectivo é acercar a Xeografía ao alumnado vendo a súa aplicación práctica sen deixar de aprender e divertirse.

Noticia publicada na Voz de Galicia do 20/11/2022.

Noticia publicada no Faro de Vigo do 20/11/2022.

PINTURA “A PLEIN AIR”

O venres día 28 de maio, o alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato, experimentou a sensación da pintura ao aire libre, como os Impresionistas do século XIX. O sol, o vento, os tonos de cor son distintos pintando o aire libre e os resultados e as sensacións son espectaculares.

Aquí vos deixo o resultado en fotografías.

Programación de Xeografía e Historia 2021-2022

No seguinte ligazón acededes a Programación de Xeografía e Historia e a Programación da ESA (Educación Secundaria de Adultos), Ámbito Social.E os criterios de cualificación por cursos.

VISITA A CATEDRAL DE SANTIAGO E PÓRTICO DA GLORIA

O día 30 de xaneiro o alumnado de 2º de Bacharelato de Arte visitou en compañía da súa profesora M. Milmanda Cajaraville e a profesora de Debuxo Artístico Mar García Rodríguez a Catedral de Santiago, obra emblemática do Barroco galego.

A pesar da chuvia disfrutamos do entorno, das distintas portadas, Praterías, a praza da Quintana e por suposto da Fachada do Obradoiro, magnifíco exemplo de fachada telón de Casas e Novoa.

Despois adentrámonos na fachada medieval, o Pórtico da Gloria, sendo un placer coma todos os anos admirar esa policromía que saíu a luz tras a restauración e limpeza.

Sin duda un día magnífico en compañía dun alumnado tan motivado e con tanto interés.

Ver máis Fotos, fai Click na Imaxe -> FOTOS

VISITA AO PARLAMENTO DE GALICIA

Visita ao Parlamento O 30 de xaneiro as alumnas e alumnos de 3º da ESO do IES Laxeiro participaron na visita á sede do Parlamento de Galicia, en Santiago de Compostela. A actividade, organizada polo Departamento de Xeografía e Historia permitiulles achegarse á institución e ver “in situ” as actividades que se levan a cabo nesta institución.

A través dunha visita guiada foron coñecendo os diferentes espazos que conforman o Parlamento galego, coñecer o funcionamento dos órganos de goberno, as función, e visitar as distintas dependencias dos grupos parlamentarios, ademais de ver as diversas coleccións artísticas e bibliográficas coas que conta o Parlamento.

Ademais, puideron poñer en práctica a actividade iniciada na aula de: creación de grupos parlamentarios e iniciativas político-cidadáns. Os/as vocais de cada grupo parlamentario puderon subir á tribuna do Salón de Plenos, defender as súas propostas que foron sometidas a votación dos compañeiros e compañeiras que ocupaban as cadeiras do hemiciclo.

Para ver mais Fotos da nosa visita, fai click -> FOTOS

VISITA AO PARLAMENTO DE GALICIA

Visita a Santiago

Visita a SantiagoO luns 18 de febreiro o alumnado de Xeografía e Arte de 2º de Bacharelato visitaron Santiago de Compostela, recorrendo as rúas que discorren por onde iba a muralla e as diferentes portas ( nunha foto podedes contemplar a única que se conserva, Porta de Mazarelos).

Recorremos o casco antiguo e nos paramos no Convento de Santa Clara, para disfrutar da súa magnífica fachada barroca, exemplo do Barroco de placas compostelá.

Visitamos a Catedral, admirando as súas impresionantes naves, a xirola, o sepulcro do Apóstolo e disfrutamos do Pórtico da Gloria recién restaurado, vendo a súa espectacular policromía. No exterior disfrutamos da Praza da Quintana, a Torre do Reloxio de Domingo de Andrade e por suposto da magnífica Fachada do Obradoiro.

Sen dúbida un día para recordar e repetir o próximo curso.

Ver el Vídeo

Visita á Sede do Parlamento de Galicia

Visita ao Parlamento 2019O 7 de febreiro as alumnas e  alumnos de 3º de ESO do IES Laxeiro  participaron nunha visita á sede do Parlamento de Galicia, sita no Pazo do Hórreo, en Santiago de Compostela. A actividade, organizada polo Departamento de Ciencias Sociais permitiulles achegarse e coñecer esta entidade, que representa o pobo de Galicia e constitúe a primeira das institucións da nosa  Comunidade Autónoma.

Alí aprenderon as funcións do Parlamento, coñeceron os principais órganos e procedementos lexislativos e de control,  visitaron as diversas dependencias nas que desenvolven o seu traballo as deputadas e deputados,  e mesmo practicaron as labores parlamentariasocupando os asentos do Salón de Plenos, debatendo propostas e facendo intervencións no hemiciclo ante os compañeiros.

Ademais gozaron  dos espazos que ofrece o impresionante edificio e da ampla colección de arte galega contemporánea exposta nas diversas dependencias, onde debemos destacar a vidreira de Laxeiro que ilumina a entrada pola que dá inicio a visita.

Visita Virtual do Parlamento de Galicia

Fai Click Aquí para ver mais fotos...