Visita á Sede do Parlamento de Galicia

Visita ao Parlamento 2019O 7 de febreiro as alumnas e  alumnos de 3º de ESO do IES Laxeiro  participaron nunha visita á sede do Parlamento de Galicia, sita no Pazo do Hórreo, en Santiago de Compostela. A actividade, organizada polo Departamento de Ciencias Sociais permitiulles achegarse e coñecer esta entidade, que representa o pobo de Galicia e constitúe a primeira das institucións da nosa  Comunidade Autónoma.

Alí aprenderon as funcións do Parlamento, coñeceron os principais órganos e procedementos lexislativos e de control,  visitaron as diversas dependencias nas que desenvolven o seu traballo as deputadas e deputados,  e mesmo practicaron as labores parlamentariasocupando os asentos do Salón de Plenos, debatendo propostas e facendo intervencións no hemiciclo ante os compañeiros.

Ademais gozaron  dos espazos que ofrece o impresionante edificio e da ampla colección de arte galega contemporánea exposta nas diversas dependencias, onde debemos destacar a vidreira de Laxeiro que ilumina a entrada pola que dá inicio a visita.

Visita Virtual do Parlamento de Galicia

Fai Click Aquí para ver mais fotos...