Automoción

Xosé Luis Valenzuela Senn
Rafael Cornado Castro Xefe de Departamento

Programación dos módulos do ciclo. Curso 2020-2021

Nas ligazóns que seguen pódese consultar ou descargar a programación dos distintos módulos do ciclo para o curso 2020-2021

Obradoiro de protección civil: como actuar en caso de incendio

O venres 14 de maio tivemos o obradoiro de protección civil sobre actuación en caso de incendio, que veu a completar o obradoiro de marzo sobre primeiros auxilios. Participou alumnado e profesorado de ciclos medios de electricidade e automoción, ciclo superior de mantemento e PCPI. A primeira parte, de carácter teórico, foi impartida no salón de actos do centro e a segunda, de carácter práctico, realizouse nas instalacións de protección civil. Alí alumnado e profesorado tivo que enfrontarse a unha situación de lume real, uso correcto de extintor, atención a vento e perigos do lume...

Na galería de fotos do Centro tedes colgado un álbum coas algunhas das máis interesantes.

Esperamos que vos fose útil.