Plástica e Visual

María Elsa Martínez Vázquez
Mar García Rodríguez Xefa do Departamento

Reconto dos traballos científicos do noso Club de Ciencias - Curso 2022-2023

Dende o Club de Ciencias do IES Laxeiro, recollemos e publicamos os resultados das investigacións e outras actividades realizadas neste curso 2022-2023.

Fai Click en cada ligazón para acceder ao documento adxunto.

Feliz Nadal!

A gañadora do concurso de postais deste curso 2022-2023, foi a alumna Mar Taboada Montoto de 4º ESO B.

Moitas felicidades para Mar e o noso agradecemento as profesoras Mar e Elsa!

Postal de Nadal

Por unha vida sen violencia

Realizado por María Elsa Martínez Vázquez

[By María Elsa Martínez Vázquez]

25 de novembro de 2022

Proxectos do Club de Ciencias 2022

Xa estamos a finais do curso escolar 2021-2022, e outro ano máis recollemos os Proxectos do noso Club de Ciencias:

1.- Da teoría a practica 2.- Descubrindo reaccións químicas 3.- EcoPlan no Laxeiro

4.- Acuaponía 5.- A maleta científica 6.- As matemáticas da vida cotiá

7.- Dous anos despois... 8.- Creatividade e Vulcanismo 9.- Percepción da ciencia experimental

Felices festas e bo descanso dende o IES LAXEIRO.

Compartimos convosco esta imaxe elaborada polo noso alumno CRISTIAN BRUGUERA PEREIRO coa inestimábel axuda da súa profesora ELSA MARTÍNEZ.

Saúdos e moita saúde.

PINTURA “A PLEIN AIR”

O venres día 28 de maio, o alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato, experimentou a sensación da pintura ao aire libre, como os Impresionistas do século XIX. O sol, o vento, os tonos de cor son distintos pintando o aire libre e os resultados e as sensacións son espectaculares.

Aquí vos deixo o resultado en fotografías.

O IES Laxeiro, premiado co Selo de Centro eTwinning

A finais de marzo recibimos a magnífica nova de ser un dos 4 centros galegos premiados co selo de centro eTwinning 2021-2022. Un recoñecemento que só teñen o 2,3 % dos centros educativos europeos rexistrados en eTwinning (216.595).

O selo de centro eTwinning recoñece o traballo realizado con eTwinning polo equipo docente e o equipo directivo. Este logro, sen dúbida, non tivera chegado sen o tesón e o pulo da nosa compañeira e profesora de E. Plástica e Visual, Mar García Rodríguez, incansable na procura de contactos e tomando a iniciativa en case todos os proxectos levados a cabo. Ese traballo continuo e non sempre visible, co apoio incondicional do equipo directivo e do equipo docente, tróuxonos este premio europeo.

Na entrada do IES Laxeiro loce tamén a placa enviada polo Servicio Nacional de Apoyo eTwinnig co Selo de Calidade Nacional.

Chegar a ser un centro eTwinning supuxo percorrer todo un camiño e un proceso final que contou con dúas fases. Que é ser un centro eTwinning e como se obtén este selo explícase aquí

Este fase final ten detrás un todo un camiño percorrido.

Programación e contidos mínimos 2020-2021

Nas ligazóns que seguen pódense descargar a programación do departamento  para o curso 2020/21