Profesorado Filosofía

Xefe de Departamento

Ascensión Rodríguez Casanova Titora 1º BAC Adultos

Programación e contidos mínimos 2020-2021

Na ligazón que segue pódese descargar a programación do departamento para o curso 2020/21

Visita aos Xulgados de Lalín

Visita Xulgados 2014

Os alumnos de Ética e Filosofía do Dereito de 2º BAC asistiron o mércores 30 de abril á celebración de varios xuizos orais no Xulgado de Primeira Instancia e Instrución nº 2 de Lalín para coñecer o funcionamento do procedemento xudicial.

O Laxeiro, subcampión do Parlamento xove 2014

Subcampiós Parlamento Xove 2014

O 26 de abril tivo lugar no Parlamento de Galicia a fase final do Parlamento Xove 2014, para a que se clasificaron os dous equipos do IES Laxeiro, ocupando o primeiro e o segundo posto na taboa.

Os dous equipos volveron ter unha magnífica actuación. O equipo Laxeiro 2 formado polos alumnos de 1º BAC Uxía Adán, Andrés Machado, Alba Tomé e Laura Machado, coordinados polo profesor Manuel Igrexas proclamouse subcampión nunha final moi axustada.

O equipo Laxeiro 1 formado polos alumnos de 2º BAC Marta Millares, Diego Viana, Paula Castro e Laura Torreiro, coordinados polo profesor Xosé Manuel López, caeu pola mínima en cuartos de final.

Un novo éxito para engadir ao historial: campións en 2010, subcampións en 2011, campións en 2012 e semifinalistas en 2013.

Éxito absoluto do IES Laxeiro na fase clasificatoria do Parlamento Xove 2014

logopx

Os dous equipos do IES Laxeiro que participaron na fase clasificatoria do Parlamento Xove 2014 celebrada o 15 de febreiro na Coruña clasificáronse para a fase final, ocupando o primeiro e o segundo posto na taboa.

O equipo Laxeiro 2 formado polos alumnos de 1º BAC: Uxía Adán, Andrés Machado, Alba Tomé e Laura Machado, coordinados polo profesor Manuel Igrexas, clasifícouse en primeiro lugar, cos tres debates gañados e 98,50 puntos.

O equipo Laxeiro 1 formado polos alumnos de 2º BAC: Marta Millares, Diego Viana, Paula Castro e Laura Torreiro, coordinados polo profesor Xosé Manuel López, clasifícouse en segundo lugar, cos tres debates gañados e 95,75 puntos.

Podedes consultar aquí os resultados.

Os dous equipos pasan á fase final que se celebrará no Parlamento de Galicia os días 25 e 26 de abril.

Magnífica actuación dos equipos do IES Laxeiro na fase clasificatoria do Parlamento xove 2013

Os dous equipos do IES Laxeiro tiveron unha brillante actuación na fase clasificatoria do concurso de debate Parlamento xove 2013, celebrada o 2 de marzo no Pazo da Deputación da Coruña, e no que participaron 24 equipos de toda Galicia.

O equipo Laxeiro 1 formado por José Manuel Lorenzo, Marta Millares, Paula Castro e Diego Viana e coordinado por Xosé Manuel López clasificouse para a fase final en cuarta posición con todos os debates gañados e 88 puntos. Este equipo acudirá a fase final que se celebrará o 6 de abril no Parlamento de Galicia.

O equipo Laxeiro 2 formado por Laura Torreiro, Iago Pazos, Antía Iglesias e Javier Peña e coordinado por Manuel Igrexas non logrou clasificarse, pero quedou na treceava posición con 1 debate gañado e 84 puntos.

Podedes consultar os resultados.

O IES Laxeiro gaña de novo! Campeón do Parlamento Xove 2012.

O equipo do IES Laxeiro formado por Celia Varela, Alba Vázquez, Nerea Vila e Daniel Sousa, coordinado polo profesor Manuel Igrexas, son de novo campións no concurso de debate Parlamento xove 2012 organizado pola Subdirección xeral de Xuventude da Xunta de Galicia.

Campeóns 2012

fotos e video

Xornada clasificatoria Parlamento xove 2012

O equipo IES Laxeiro 1 foi o mellor clasificado na primeira xornada do Parlamento xove 2012,  ao gañar os tres debates e sumar 104 puntos. O equipo IES Laxeiro 2 acadou unha altísima puntuación  (83,50 puntos) pero non puido pasar á final ao ter só un debate gañado.

equipo 1 xove 2012

equipo 2 xove 2012

David Utrera , 2º no concurso "Mellor periodista xuvenil" de La Voz de Galicia

David Utrera, de 2º de bacharelato, acadou o 2º premio no VIII Concurso Escolar Mellor periodista Infantil e Xuvenil, convocado, dentro do Programa Prensa-Escola, por La Voz de Galicia, no que participou baixoa supervsión do profesor Manuel Igrexas.
O artigo co que conseguiu o premio leva por título Ergámonos e será publicado na edición de mañá mércores, 25 de maio, de La Voz de Galicia. A entrega do galardón terá lugar o vindeiro 4 de xuño no parque de Acea de Ama en Culleredo (A Coruña) na festa fin de curso da 14ª edición de Voz Natura, curso 2010-2011.
Os nosos parabéns para David.

O IES Laxeiro subcampión do Parlamento xove 2011

Subcampións Parlamento xove 2011

O equipo do IES Laxeiro formado por Nuria Lorenzo, Tamara García, Yoly Ogando, David Utrera, Celia Varela e Daniel Sousa, coordinado polo profesor Manuel Igrexas, foi subcampión no concurso de debate Parlamento xove 2011 organizado pola Subdirección xeral de Xuventude da Xunta de Galicia.