XA PODEDES RECOLLER AS MÁSCARAS EN CONSERXERÍA

O alumnado beneficiado coa distribución gratuita de máscaras xa pode recollelas na conserxería do centro.

AXUDAS MÁSCARAS

Convocadas axudas para distribución gratuita de máscaras ao alumnado da ESO en función da renda.

O alumnado que xa obtivo a axuda para material escolar xa as ten concedidas automáticamente, polo que non precisa solicitalas. Entregaránse a este alumnado cando se remate o proceso, aproximadamente nos primeiros días de decembro.

Poden solicitalas as familias que non tiveran a axuda de material escolar, (tanto se pediu a axuda de libros ou non) e acrediten unha renda per cápita de 6.000€ anuais ou menos.

Tamén o alumnado matriculado en educación especial, suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou que teña unha discapacidade do 65% ou máis.

PRAZO DE SOLICITUDE:

Pódese entregar a solicitude no instituto entre o luns 16 e o venres 27 de novembro de 2020.

Unha vez rematado o proceso e mercadas as máscaras, iniciarase o reparto no propio centro. Aproximadamente na segunda semana de decembro.

Preme aquí para acceder á convocatoria publicada no DOG.