Alumnos ESO

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Solicitude de reserva para o curso 2024/2025 (ESO e BAC)

1ª FASE: Solicitude de reserva de praza para alumnado procedente dos centros adscritos

Solicitude de reserva para ao alumnado procedente dos centros CEIP Plurilingüe de Monterroso e CEIP Plurilingüe de Antas de Ulla.

Prazo: do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro do 2024, ambos os dous incluídos.

Realízase no centro de orixe utilizando o Anexo I e o Anexo I-bis (modelo ED550A).

2ª FASE: Solicitude ordinaria de admisión para alumnado de centros non adscritos

Prazo: do 1 ao 20 de marzo de 2024

Pódense consultar as instrucións completas para a realización de solicitudes no seguinte documento adxunto:

Actividade contra a violencia de xénero

O mércores 17 de novembro tivo lugar no IES de Monterroso unha actividade organizada pola ANPA. Branca Villares impartiu un obradoiro con motivo do día contra a violencia de xénero no que participou o alumnado de 1º e 2ª da ESO.

Branca Villares

Día da Danza

29 de abril, Día da Danza. Para conmemorar este día, o alumnado de 1º, 2º 3º e 4º ESO, asistirá a unha coreografía que terá lugar o vindeiro luns durante o recreo.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior 2012

O departamento de Orientación achégavos información sobre as probas de acceso os ciclos formativos de grao medio (para o alumnado de ESO) ou grado superior (para o alumnado de BAC) para o ano 2012.