RECICLANDO O ACEITE USADO DE COCIÑA

O IES Pedregal de Irimia en colaboración coa empresa de reciclaxe Arioil puxemos en marcha unha iniciativa de reciclaxe de aceite usado de cociña chamada BIOESCOLAS.

O funcionamento é o seguinte:

• O alumnado poderá traer o aceite usado de cociña das súas casas nunha botella de plástico pechada e depositalo no contedor específico situado no aparcadoiro do instituto.

• Este aceite recollido terá un retorno económico para as actividades, material,… d@s vos@s fill@s.

• A maiores, nos meses de marzo e abril, participaremos nun concurso con outros centros onde o premio será de 500€ para o colexio/instituto que máis aceite recolla en proporción ao seu alumnado.

Animádevos a participar nesta iniciativa de reciclaxe e enviade o aceite de cociña usado que teñades nos vosos fogares.

Axudemos a educar medioambientalmente aos nos@s moz@s creando hábitos de reciclaxe, baixo a máxima de que todos os residuos son materias primas e teñen valor.

Moitas grazas de antemán.