Libros de texto

No D.O.G. do 19 de maio de 2023 publicouse a Orde do 10 de Maio que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convoncan axudas para adquirir libros de textos e material escolar destinado ao alumnado matriculado en educación secundaria obrigatoria para o curso 2023 /24.

Como aspectos máis destacables desta orde pódense sinalar:

• E-DIXGAL: O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto de educación dixital será excluido da participación no Fondo solidario de libros. No IES PEDREGAL DE IRIMIA  haberá EDIXGAL en toda a ESO polo que o alumnado non terá a axuda de Fondo libros. O IES PEDREGAL DE IRIMIA, á marxe da convocatoria oficial de participación no fondo solidario de libros de texto convocado pola Consellería de Educación, repartirá entre o alumnado perceptor da axuda para adquirir material escolar os libros de texto que ten en existencias das materias que non entran en EDIXGAL.

AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR:

1. Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 € : 75 €

2. Renda per cápita entre 6000 e 10.000 € : 60 €

PRAZO DE SOLICITUDES: 19 de maio ao  21 de xuño de 2023.

Meira, 23 de maio de 2023

Relación de libros de  texto para o curso 2022-2023.

No D.O.G. do 18 de maio de 2022 publicouse a Orde do 29 de abril que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir material para o curso 2022 /23.

Como aspectos máis destacables desta orde pódense sinalar:

• E-DIXGAL: O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto de educación dixital será excluido da participación no Fondo solidario de libros. No IES PEDREGAL DE IRIMIA  haberá EDIXGAL en toda a ESO polo que o alumnado non terá a axuda de Fondo libros. O IES PEDREGAL DE IRIMIA, ao marxe da convocatoria oficial de participación no fondo solidario de libros de texto convocado pola Consellería de Educación, repartirá entre o alumnado perceptor da axuda para adquirir material escolar os libros de texto que ten en existencias das materias que non entran en EDIXGAL.

• AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Pode solicitar ditas axudas (importe 50€):

a) O alumnado da ESO tutelado pola Xunta.

b) O alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65%.

c) O alumnado pertencente a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€.

PRAZO DE SOLICITUDES: 19 de maio ao 22 de xuño de 2022.

O alumnado de 1º,2º, 3º e 4º de ESO pode optar ao préstamo de libros de texto das materias que non están incluídas no Proxecto E-DIXGAL.

PREME na imaxe para abrir o documento  coa información.