EXPOSICIÓN DE CARTEIS CO MOTIVO DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Co motivo do Día das Letras Galegas a profesora Dª Ana Gago organizou unha exposicón de carteis co alumnado de 1º Bacharelato.

CORO CO MOTIVO DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O venres 15, co motivo do Día das Letras Galegas, actuo el coro formado por alumnado de 3º ESO e 4º ESO e dirixido pola profesora Dª Laura Rodríguez.

CAMPAÑA COMERCIO XUSTO

Realizouse a campaña do Comercio xusto durante a semana do 11 ao 15 de maio na cafeteria do Centro co motivo do Día Internacional do Comercio Xustode  (11 maio).

UNIDADE DIDÁCTICA DA PELÍCULA "ENRRUGAS"

O 14 de maio realizouse unha unidade didáctica da película Enrrugas en 2º ESO A, B e C.

Á actividade realizouse coa colaboración da asociación AFAGA.

VISITA AO MUSEO DE HISTORIA NATURAL DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

O 13 de Maio, o alumnado de 1º Bacharelato que cursa Bioloxía e Xeoloxía visitou o Museo de Historia Natural da Universidade de Santiago de Compostela, acompañados polas profesoras Isabel Martín e Olga Mijón  nunha saída organizada polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

O obxectivo era coñecer as novas instalacións do Museo, realizando un percorrido guiado polos distintas salas, observando os dioramas que representan os ecosistemas de augas continentais,  bosque morno, os cantís atlánticos; observando a colección de malacoloxía; a colección de Minerais, rochas, fósiles e meteoritos e incluso a fauna máis característica da selva sudamericana e da sabana africana.

FUNDACIÓN BARRIÉ: PROXECCIÓN DA PELÍCULA "ENRRUGAS"

O 7 de maio o alumnado de 2º ESO, acompañado polos profesores/as D. Casto Fernández, D. Xesús Oreiro, Dª Laura Rodríguez e D. Matías Rodríguez, asistio a la proxección da película Enrrugas na Fundación Barrié.

Á actividade realizouse coa colaboración da asociación AFAGA

O obxectivo era achegar de forma dinámica e didáctica a realidade das persoas que sufren alzhéimer aos máis novos da casa.

CHARLA-COLOQUIO: " A REDE GALÁCTICA: UNHA HISTORIA DE INTERNET"

O 28 de abril organizouse a charla-coloquio: "A Rede Galáctica: unha historia de Internet" para o alumnado de TIC de primeiro de bacharelato.

Enrique Macias, profesor titular do departamento de Xeometría e Topoloxía da Facultadade de Matemáticas da USC, foi o relator da mesma.

VISITA Á FÁBRICA EL NOGAL E ÁREA ARQUEOLÓXICA DE MOGOR

O 23 de abril o alumnado de 3º ESO A e C, acompañados polas profesoras Dª Ana Labrador e Dª Pilar Vieites, visitaron as instalacións da fábrica de frutos secos El Nogal e fixeron un percorrido pola área arqueolóxica de Mogor.

VISITA Á ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA TRADICIONAL E FOLK DO CONCELLO DE VIGO

O 21 de abril o alumnado de 4º ESO A e 3º ESO C, acompañado polas profesoras Dª Mª Ángeles Fernández e Dª Laura González, realizou unha visita a Escola Municipal de Música Tradicional e Folk do Concello de Vigo.

Na visita tiveron a oportunidade de gozar dun Concerto didáctico no Auditorio Milladoiro. Despois realizaron un percorrido guiado polo Obradoiro de Luthería Antiga da Escola Municipal de Artes e Oficios e polo Obradoiro de Construcción artesanal de Instrumentos Musicais de dita escola.