Enlace a web antiga

109 alumnos presentados/108 aprobados

12 alumnos con puntuación superior a 9 e 28 mais con puntuación superior a 8

MEDIA GENERAL 7,638

Institutos da Comunidade Autónoma Galega con mais alumnos con puntuación superior a 9:

1 Rosalia Castro (Santiago de Compostela) 13 alumnos

2 Rosais 2 (Vigo) 12 alumnos

3 Sánchez Cantón (Pontevedra) 11 alumnos

!PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO!

Convocatoria extraordinaria de setembro

Calendario escolar curso 2014-15

Relación libros de texto 2015-16

Axudas para adquisición libros de texto

Axudas para adquisición de material escolar

Convocatoria de becas e axudas para estudos non universitarios

RECEPCIÓN DO ALCALDE DE VIGO AO ALUMNADO GANADOR DO RALLY CIENTÍFICO 2015

O alcalde de Vigo recibiu ao alumnado ganador do Rally Científico 2015.

VISITA DO ALUMNADO DO LUISE BÜCHNER SCHULE DE GROSS GERAU

Do 12 ao 19 de xuño o alumnado alemán do Luise Büchner Schule visitounos.

EXPOSICIÓN DE FOTOGRAFÍAS DO ALUMNADO DE TIC

Na segunda semana de xuño realizouse una exposición de fotos realizadas polo alumnado de TIC.

GAÑADORES DO CONCURSO RALLY CIENTÍFICO EN TOULOUSE

O 22 de Maio, os alumnos de 4º ESO que gañaron a final autonómica do Rally de Ciencias: Antonio Bandeira Martínez, David Búa Teijeiro, Sabela Corral Canda, Irea García Fernández, Hugo Martínez Rey, Mª Uxía Miranda Martínez e Héctor Santorum Ruiz, representaron ao Centro na final internacional do Rally Científico sen Fronteiras celebrada en Toulouse (Francia). A proba foi organizada conxuntamente por Igaciencia e a Universidade Paul Sabatier. Os alumnos competiron formando equipo co resto de gañadores autonómicos do Rally Matemático - IES A Sangriña (A Guarda),  IES Xermán Ancochea Quevedo (A Pobra de Trives), IES María Casares (Oleiros), IES Lauro Olmo (O Barco de Valdeorras) - e conseguiron gañar o concurso.

A viaxe tamén permitíu coñecer a “Cité de l’espace” un parque temático situado en Toulouse onde hai unha réplica da nave espacial Ariane 5, a nave Soyuz, a estación espacial Mir, o satélite Meteosat, o robot Curiosity que viaxou polo solo de Marte e diversas salas con exposicións interactivas e proxeccións de audiovisiais en 3D. Ademáis foi posible visitar a cidade medieval de Carcassone, declarada en 1997 Patrimonio da Humanidade pola Unesco.

Unha experiencia estupenda que foi posible grazas a Igaciencia, ao Concello de Vigo, ao noso Centro e as familias dos alumnos.

Fragmento da “Chanson du Rallye”:

“Les mathématiques

La Biologie, chimie et la physique

Travail en équipe

On cherche, on discute, c’est fantastique”

SAÍDA A QUIROGA

Os días 22 e 23 de maio o alumnado de 3º ESO, acompañado polas profesoras Dª Marta Estrada e Dª Luisa González, realizaron una excursión a Quiroga.

ESCULTURAS NA AREA

O alumnado de 3º ESO A e C, acompañado polas profesoras Dª Ana Cosme e Dª Mª Antonia Pascual, participaron, un ano mais, na realización de esculturas na area na praia da Lanzada.

Formaronse equipos e construíron castelos na area.

Moitas grazas aos organizadores por facer posible esta actividade.

EXPOSICIÓN DE CARTEIS CO MOTIVO DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Co motivo do Día das Letras Galegas a profesora Dª Ana Gago organizou unha exposicón de carteis co alumnado de 1º Bacharelato.

CORO CO MOTIVO DO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O venres 15, co motivo do Día das Letras Galegas, actuou o coro formado por alumnado de 3º ESO e 4º ESO e dirixido pola profesora Dª Laura Rodríguez.

CAMPAÑA COMERCIO XUSTO

Realizouse a campaña do Comercio xusto durante a semana do 11 ao 15 de maio na cafetaría do Centro co motivo do Día Internacional do Comercio Xusto (11 maio).