FESTIVAL DE NADAL

O 19 de decembro tivo lugar o Festival de Nadal.

Contou coa participación de:

Alumnado de diferentes cursos, os cales realizaron diferentes tipos de actuacións: tocar o piano, violín, guitarra, cantar, bailar e monólogos.

Cursos que participaron toda a clase, como foron: 3º ESO A, B e C, e 4º ESO A, bajo a dirección da profesora de música dona Laura Rodríguez.

O grupo de teatro do Instituto dirixidos polo profesor de teatro don Guillermo Suris.

O coro do Instituto dirixido nesta ocasión por don Guillermo Suris.

Desde aquí queremos dar as nosas felicitacións a todos/as participantes.

FESTIVAL DE NADAL NOS IRMÁNS MISIONEROS

O 18 de decembro, o alumnado de relixión máis alumnado voluntario de todos os cursos acompañados pola profesora, dona Carmen Noceda, realizaron un festival de Nadal nos Irmáns Misioneros.

VISITA AO CIQUS E AO OBSERVATORIO ASTRONÓMICO RAMÓN M. ALLER

O 15 de decembro o alumnado de 2º de Bacharelato A e B acompañado polos profesores don Juan Carlos Ares, dona Mª José Iglesias e dona Rosario Lucas, realizaron unha visita ao Ciqus e ao Observatorio Astronómico Ramón M. Aller en Santiago.

No Ciqus levouse as seguintes actividades: visita a un laboratorio con demostracións e experimentos curiosos, experimento no laboratorio da sintetización da aspirina, visita aos laboratorios de instrumentación e explicación básica das técnicas de caracterización estructural.

Por outra banda no Observatorio Astronómico Ramón M. Aller falouse ao alumnado da Astronomía, observouse o ceo cun programa de simulación e mostraronse os telescopios.

COLABORACIÓN COA GRAN RECOLLIDA DE ALIMENTOS

O 28 de novembro o alumnado de relixión acompañado pola profesora Dona Carman Noceda  participou na Gran Recollida de Alimentos nun centro comercial da cidade.

CONGRESO GALICIENCIA 2014

O 19 de novembro os alumnos, Jorge Pérez e Alberto Rodríguez de 3º ESO A, acompañados pola súa profesora de Ciencias, Dona Isabel Martín, participaron no congreso Galiciencia 2014.

CHARLA-COLOQUIO: "¿AGORA QUE FAGO? CRAVES PARA A ELECCIÓN DA TÚA CARREIRA PROFESIONAL"

O 16 de decembro continuando co ciclo de charlas de formación profesional organizouse a charla-coloquio "¿Agora que fago? Craves para a elección da túa carreira profesional".

Dona María Belén Charro Baena, profesora do departamento de Psicoloxía da facultade de Ciencias Humanas e Socias da Univesidade Pontificia de Comillas ICAI-ICADE, foi a ponente da mesma.

A ponente intentou solventar dúbidas tales como: Capacidade e aptitude para os estudos desexados, oportunidades profesionais, como facer que te contraten, notas de acceso e becas.

Deu unha serie de recomendacións: coñécete a ti mesmo/a (o teu caracter, as túas fortalezas e debilidades personais, os teus intereses e aficciones, os teus valores) e coñece as distintas opcións (perfil profesional e comparativa das distitintas ofertas).

Quedámonos con algunhas das súas frases: "O traballo non espera, e menos agora", "Cando hai poco traballo habrá que inventalo:detecta as necesidades da sociedade e da resposta", "Ter un bo expediente sempre axuda moito ainda que en certas ocasións non basta, o teu curriculum e tamén importante", "A personalidade cambia moi pouco".

CHARLA-COLOQUIO: "ESTUDAR NA ESCOLA NAVAL"

O 12 de decembro organizouse a charla-coloquio "Estudar na Escola Naval" dentro do programa de charlas de orientación profesional destinadas ao alumnado de 2º de Bacharelato.

Foi o antigo alumno do centro Luis Carlos Figueirido, guardiamarina de 2ª, o ponente da mesma.

Dunha maneira clara acercou os estudos impartidos na Escola Naval Militar de Marín e indicou os requisitos e probas que deben superar o alumnado que estea interesado en realizalos.

CHARLA-COLOQUIO: "PROTECCIÓN AMBIENTAL"

O 11 de decembro organizouse o  charla-coloquio "Protección Ambiental" para o alumnado de 3º de ESO.

Membros de Agareso deron a coñecer os problemas medioambientais e o proxecto que levan a cabo no Salvador.

Proxetouse un documental e realizouse un debate de como evitar os desastres naturais e como protexer o ámbito natural.

CHARLA-COLOQUIO: UN FUTURO INCERTO:CLAVES PARA O ÉXITO ACADÉMICO

O venres 28 de novembro iniciouse o ciclo de charlas de orientación profesional destinadas ao alumnado de 2º de Bacharelato coa charla-coloquio "Un futuro incerto: claves para o éxito académico".

Don Pedro Pablo Gallego, catedratico de Bioloxía vexetal e Ciencia do Solo na facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo, foi o ponente.

Cun tono cercano e ameno tratou de dar a coñecer ao alumnado as distintas opcións que teñen para elexir a súa carreira profesional.

Foron moitas as dubidas que plantexaron o alumnado, tanto foi asi, que ao rematar a charla ainda quedaban moitos alumnos e alumnas rodeando ao ponente facendolle preguntas.

Temos que agradecerlle ao ponente a amabilidade que mostrou quedandose mais alá do tempo programado tratando de solventar todas as dúbidas.