Enlace a web antiga

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO: CONSERXERÍA: 886120511

SECRETARÍA: 886120512

!PARABÉNS!

Ao equipo de 4º ESO B e aos profesores, D. JUAN CARLOS ARES e Dª OLGA MIJÓN, por ter ganado A FASE FINAL GALEGA DO RALLY CIENTÍFICO SEN FRONTEIRAS.

A nosa alumna, MARTA MIGUEZ BELLO, por ter ganado A XII OLIMPÍADA ESPAÑOLA DE BIOLOXÍA NA FASE GALEGA.

A nosos alumnos, DAVID BUA TEIJEIRO E NICOLA LE CREURER, por ter ganado O PREMIO EXTRAORDINARIO DE SECUNDARIA.

A nosa alumna, CANDELA MARTÍNEZ PÉREZ, por ter ganado O PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO.

SELECTIVIDADE: CONVOCATORIA XUÑO 2015

109 alumnos presentados/108 aprobados

12 alumnos con puntuación superior a 9 e 28 mais con puntuación superior a 8

MEDIA GENERAL 7,173

Institutos da Comunidade Autónoma Galega con mais alumnos con puntuación superior a 9:

1 Rosalia Castro (Santiago de Compostela) 13 alumnos

2 Rosais 2 (Vigo) 12 alumnos

3 Sánchez Cantón (Pontevedra) 11 alumnos

!PARABÉNS AO NOSO ALUMNADO!

ADMISIÓN DE ALUMNADO NOVO CURSO 2016/17.

Listas provisionais aprobadas polo Consello Escolar o 25 de abril:

1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO, 1º BACH., 2º BACH.

Plazo de reclamacións: do 26 de abril ao 4 de maio.

Listaxes definitivas: 6 de maio.

Calendario de exames de materias pendentes

Calendario escolar curso 2015-16

Relación libros de texto 2015-16

Axudas para adquisición libros de texto

Axudas para adquisición de material escolar

Convocatoria de becas e axudas para estudos non universitarios

VISITA Á BOLSA DE OPORTO

O 25 de abril o alumnado de economía de primeiro de bacharelato acompañado polas profesoras, Dª Patricia Fernández e Dª Ángela Fissgus, visitaron a Bolsa de Oporto.

INTERCAMBIO CO IES E. BLANCO AMOR DE OURENSE

O 21 de abril alumnado de 3º de ESO acompañado das profesoras Dª Patricia Fernández e Dª Mª Ángeles Fernández recibiron ao alumnado do IES E. Blanco Amor de Ourense.

OBRADOIRO DE ROBÓTICA

O 14 de abril alumnado da materia de TIC de 1º de bacharelato, acompañado pola profesora Dª Marta Estrada, participou no Obradoiro de Robótica organizado por IGACIENCIA na Fundación Barrié.

SEMANA BRANCA

Do 12 ao 19 de marzo alumnado de 4º da ESO, acompañados polos profesores D. Carlos Garcia e D. Xesús Oreiro, realizou unha viaxe de estudos a Andorra.

RALLY DE CIENCIAS E MATEMÁTICAS SEN FRONTEIRAS 2016

Por segundo ano consecutivo alumnado 4º ESO do I.E.S. Rosais 2 de Vigo gañou a final autonómica do Rally de Ciencias e Matemáticas sen Fronteiras na modalidade de Ciencias, celebrada o día 8 de Abril en Santiago de Compostela.

Os compoñentes do equipo gañador son: Matthew Jones Vaqueiro, Alba Rosalía Lorenzo Alonso, Javier Martínez García-Picher, Belén Montenegro Viñas, María Pereira Louzao, Claudia Reigosa Pérez, Alberto Rodríguez Lorenzo e Luis Sampedro Moix.

O Rally é una competición organizada pola asociación IGACIENCIA para alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria.

O dia 13 de Maio, representarán á comunidade galega na fase final do concurso que terá lugar en Toulouse (Francia) acompañados polos profesores Juan Carlos Ares Rodríguez (Departamento de Física e Química) e Olga Mijón Pedreira (Departamento de Bioloxía e Xeoloxía) responsables da actividade.

CHARLA-COLOQUIO: "CULTURA INGLESA"

O 30 de marzo departamento de inglés organizou a charla-coloquio "¿Cultura inglesa?" para o alumnado de 3º e 4º da ESO.

D. Luke Wilson foi o relator da mesma.

CHARLA-COLOQUIO: ¿PREPARADOS PARA DAR EL SALTO?

O 16 de marzo organizouse a charla-coloquio "¿Preparados para dar el salto?" para o alumnado de 1ª de bacharelato.

Dª Carlota Sánchez Puga, directora de desenvolmento económico e fomento do emprego de Abanca, foi a relatora da mesma.

PARTICIPACIÓN NO CONCURSO DE DELETREO EN INGLÉS "SPELLING BEE"

Os alumnos Miguel Fernández e Tomás Mael García de 3º-A ESO participaron no concurso de deletreo en inglés, Spelling Bee, organizado por School House, en representación do noso centro. O concurso tivo lugar o pasado 4 de marzo de 2016 no cine Salesianos.Os nosos alumnos superaron a 1ª ronda, a pesar da dificultade das palabras desta edición.

¡Noraboa y e a seguir deletreando!

PARTICIPACIÓN NA ACTIVIDADE: "QUEDAMOS NO PALCO, QUEDAMOS COA MÚSICA"

O 18 de febreiro  alumnado de 3º e 4º de ESO e de 1º de bacharelato, acompañado pola profesora Dª Laura Rodríguez, asistiu a representación de piezas de Jonathan Harvey, Robert Schumann y Brahms interpretadas pola Real Filharmonía de Galicia con Dima Slobodeniouk y Patricia Kopatchinskaja.