VISITA Á ESCOLA SUPERIOR DE ARTE DRAMÁTICA

O 22 de xaneiro o alumnado de 4º ESO A acompañado polas profesoras Dona Marta Estrada e Dona Mª Ángeles Fernández, realizou unha visita á Escola Superior de Arte Dramática en Vigo.

CHARLA-COLOQUIO: "O PARLAMENTO DE GALICIA"

O 23 de xaneiro organizouse a charla-coloquio "O Parlamento de Galicia”

D. Ramón Cortegoso Fdez, ex-deputado do PP, Dª Mª Xosé Porteiro García, ex-deputada do PSDG-PSOE e D. Enrique Viéitez Alonso, ex-deputado do BNG, foron os relatores da mesma.

CHARLA-COLOQUIO: "ESTUDAR NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA"

O 21 de xaneiro continuando co ciclo de charlas de formación profesional organizouse a charla-coloquio "Estudar na Universidade de Santiago de Compostela”

D. Celso Rodríguez Fernández, Profesor títular do departamento de Álxebra do da Universidade de Santiago de Compostela, foi o relator da mesma.

CHARLA-COLOQUIO: "ESTUDAR NA UNIVERSIDADE DE VIGO"

O 15 de xaneiro continuando co ciclo de charlas de formación profesional organizouse a charla-coloquio "Estudar na Universidade de Vigo”.

D. Ricardo Corderí Salgado, Jefe de Servicio de Extensión Universitaria da Universidade de Vigo, foi o relator da mesma.

FESTIVAL DE NADAL

O 19 de decembro tivo lugar o Festival de Nadal.

Contou coa participación de:

Alumnado de diferentes cursos, os cales realizaron diferentes tipos de actuacións: tocar o piano, violín, guitarra, cantar, bailar e monólogos.

Cursos que participaron toda a clase, como foron: 3º ESO A, B e C, e 4º ESO A, baixo a dirección da profesora de música dona Laura Rodríguez.

O grupo de teatro do Instituto dirixidos polo profesor de teatro don Guillermo Suris.

O coro do Instituto dirixido nesta ocasión por don Guillermo Suris.

Desde aquí queremos dar as nosas felicitacións a todas as persoas participantes.

FESTIVAL DE NADAL NOS IRMÁNS MISIONEROS

O 18 de decembro, o alumnado de relixión e máis alumnado voluntario de todos os cursos acompañados polas profesoras, dona Carmen Noceda, dona Susana Puente e dona Laura Rodríguez, realizaron un festival de Nadal nos Irmáns Misioneros.

VISITA AO CIQUS E AO OBSERVATORIO ASTRONÓMICO RAMÓN M. ALLER

O 15 de decembro o alumnado de 2º de Bacharelato A e B acompañado polos profesores Don Juan Carlos Ares, Dona Mª José Iglesias e Dona Rosario Lucas, realizaron unha visita ao Ciqus e ao Observatorio Astronómico Ramón M. Aller en Santiago.

No Ciqus levouse as seguintes actividades: visita a un laboratorio con demostracións e experimentos curiosos, experimento no laboratorio da sintetización da aspirina, visita aos laboratorios de instrumentación e explicación básica das técnicas de caracterización estructural.

Por outra banda no Observatorio Astronómico Ramón M. Aller falouse ao alumnado da Astronomía, observouse o ceo cun programa de simulación e mostráronse os telescopios.

COLABORACIÓN COA GRAN RECOLLIDA DE ALIMENTOS

O 28 de novembro o alumnado de Relixión acompañado pola profesora Dona Carman Noceda  participou na Gran Recollida de Alimentos nun centro comercial da cidade.