VISITA Á FÁBRICA EL NOGAL E ÁREA ARQUEOLÓXICA DE MOGOR

O 23 de abril o alumnado de 3º ESO A e C, acompañados polas profesoras Dª Ana Labrador e Dª Pilar Vieites, visitaron as instalacións da fábrica de frutos secos El Nogal e fixeron un percorrido pola área arqueolóxica de Mogor.

VISITA Á ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA TRADICIONAL E FOLK DO CONCELLO DE VIGO

O 21 de abril o alumnado de 4º ESO A e 3º ESO C, acompañado polas profesoras Dª Mª Ángeles Fernández e Dª Laura González, realizou unha visita a Escola Municipal de Música Tradicional e Folk do Concello de Vigo.

Na visita tiveron a oportunidade de gozar dun Concerto didáctico no Auditorio Milladoiro. Despois realizaron un percorrido guiado polo Obradoiro de Luthería Antiga da Escola Municipal de Artes e Oficios e polo Obradoiro de Construcción artesanal de Instrumentos Musicais de dita escola.

CHARLA-COLOQUIO: "TE PUEDE PASAR"

O 17 de abril organizouse a charla-coloquio "Te puede pasar" para o alumnado de 4º ESO.

D. Alfredo Delojo López, lesionado medular desde hace 25 años e membro da asociación Aesleme, foi o relator da mesma.

O relator transmitiu ao alumnado consellos de como previr accidentes que provocan lesións medulares e os problemas sociais, psicolóxicos e físicos aos que se enfrontan as persoas minusválidas despois dun accidente.

GAÑADORES DO CONCURSO RALLY CIENTÍFICO SEN FRONTEIRAS 2015

Este ano dous equipos de 4º ESO participaron no Rally de Ciencias sen Fronteiras, concurso organizado por Igaciencia.

Os alumnos/as de 4º eso C, Antonio Bandeira Martínez, David Búa Teijeiro, Sabela Corral Canda, Irea García Fernández, Andrés Gil Fernández, Hugo Martínez Rey, Mª Uxía Miranda Martínez e Héctor Santorum Ruiz, gañaron a final autonómica celebrada o día 8 de Abril en Santiago de Compostela.

Ademáis de recibir os agasallos polo premio acadado os alumnos/as visitaron as Facultades de Química e Física da Universidade de Santiago de Compostela.

O 24 de Maio, representarán a comunidade galega na fase final do concurso que terá lugar en Toulouse (Francia) acompañados polos profesores Juan Carlos Ares (Departamento de Física e Química) e Olga Mijón (Departamento de Bioloxía e Xeoloxía) responsables da actividade.

!PARABÉNS!

CHARLA-COLOQUIO: "APLICACIÓNS DA ENXEÑARÍA E BIOTECNOLOXÍA AMBIENTAL"

O 9 de abril continuando co ciclo de charlas de formación profesional organizouse a charla-coloquio "Aplicacións da Enxeñaría e Biotecnoloxía Ambiental".

D. Francisco Omil Prieto, catedrático de Enxeñaría Química da Universidade de Santiago de Compostela, foi o relator da mesma.

OBRADOIRO DE PAPIROFLEXIA NA FUNDACIÓN BARRIÉ

O 12 de marzo alumnado voluntario de 3º ESO B e 4º ESO A, acompañados pola profesora Dª Pilar Vieites, participaron no Obradoiro de Papiroflexia organizado pola Fundación Barrié.

INTERCAMBIO CO LUISE BÜCHER SCHULE EN GROSS GERAU, ALEMANIA

A semana do 28 de febreiro ao 7 de marzo, alumnado de terceiro da ESO de alemán, acompañado polas profesoras Dª Marta Estrada e Dª María Otero, realizou un intercambio co Luise Büchner Schule en Gross Gerau, Alemania.

Os obxetivos principais do intercambio foron: mellorar a aprendizaxe da lingua alemana e o coñocemento da cultura alemana compartindo a vida en familias.

CHARLA-COLOQUIO: MOBILIDADE NO ESTRANXEIRO

O 9 de marzo continuando co ciclo de charlas de formación profesional organizouse a charla-coloquio "Mobilidade no estranxeiro”.

OBRADOIRO NA ETS DE TELECOMUNICACIÓNS

O 25 de febreiro o alumnado de 1º de Bacharelato A e B da materia de TIC, acompañado pola profesora Dª Marta Estrada, realizou unha visita a ETS de Telecomunicacións da Universidade de Vigo.

Alí realizouse o obradoiro “Seguridade” dirixido polo profesor titular da escola Dr. Raúl Rodríguez Rubio.

O obradoiro tiña como obxectivos: que o alumnado coñeza como funcionan as tecnoloxías que nos rodean, despertar a súa curiosidade e mostrarlles as diferentes especialidades definidas no sistema universitario español no eido da Enxeñaría de Telecomunicación.