Iniciar sesión: Acceso

blogue deAlberto

Optativas en 3º e 4º ESO

Aquí tes unha infografía para guiarte no proceso educativo. A continuación poderás facer unha prematrícula non vinculante en 3º ESO e en 4º ESO.

24-25 Prematrícula 3º ESO

24-25 Prematrícula 4º ESO

Enquisas para a elaboración do Plan de Mellora (PEM)

Co obxectivo de elaborar un Plan de Mellora asociado ao programa PROA+ do centro, elaboramos uns cuestionarios que pretenden servir de guía e reflexión para alcanzar unha educación máis inclusiva. Estes teñen carácter anónimo.

Poden acceder aos mesmos a continuación:

Cuestionarios para familias

Cuestionarios para alumnado

Axudas de fondo libros e para adquirir material escolar

Resumo dos prazos e o procedemento para presentar as axudas para o fondo solidario de libros de texto (alumnado de 4º ESO) e para adquirir material escolar (todo o alumnado)

Becas e axudas para FP, Bacharelato e outras ensinanzas non universitarias

Estimadas familias.

Deixámosvos informacion sobre as becas para estudos de Bacharelato e FP do Ministerio de Educación.

Podedes consultar toda a información na seguinte ligazón:

O prazo para a súa solicitude vai dende o 27 de marzo ata o 17 de maio.

Avisos importantes

Actualizado 07-09-2022

Presentación de inicio de curso ás familias 2022-2023

_____________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL CURSO 2022-2023

OLLO. En 1º e 2º ESO, debido á entrada do centro no programa EDIXGAL, non hai libros de texto, pero si material. Podedes consultar a lista completa de libros e material para cada curso nas seguintes ligazóns:

1ºESO             2ºESO             3ºESO             4ºESO

GALIMATE 2023/24

Un ano mais o departamento de matemáticas organizará na biblioteca a súa semana de retos matemáticos. O GALIMATE 2023-24.

Nestes momentos estamos a planificar os novos xogos así que ... non vos despistedes que de contado damos comezo !!

¡Anímate e ven pola biblioteca!