Cidade de Letras coa visita de Joshua Mateo

Cidade de Letras coa visita de Joshua Mateo

O luns 11 de marzo, tivemos co Club de lectura un encontro literario máis que emotivo con Joshua Mateo, co que charlamos sobre o poemario No camiño do vento para conmemorar o Día Mundial da poesía (25 de marzo) e tamén sobre a súa dura vivencia como orfo da violencia machista. O acto foi presentado polas alumnas: Carmen, Natalia e Saray de 1º ESO. Estivemos moi contentas de convidar ao alumnado de 2º ESO coa colaboración do Grupo de Igualdade; o poñente é Axente de Igualdade, recoñecido polo Ministerio de Igualdade con La Menina na categoría “Resiliencia” pola súa labor de formación e defensa dos dereitos dos orfos e das orfas da violencia machista.

A súa traxectoria comezou no 2018 coa súa intervención no Senado e máis tarde, en 2019 coa xestión dun proxecto enmarcado na publicación de libro de Sesé Mateo, nai de Joshua, que foi vítima da violencia de xénero, centrando o seu traballo nas accións de sensibilización sobre a violencia de xénero e a formación en Igualdade de xénero. Actualmente traballa como director do Programa educativo "Género Educa" enmarcado na prevención de xénero.

Cidade de Letras coa visita de Joshua Mateo Cidade de Letras coa visita de Joshua Mateo Cidade de Letras coa visita de Joshua Mateo Cidade de Letras coa visita de Joshua Mateo

Esta páxina usa Lightbox2 por Lokesh Dhakar dispoñible en https://lokeshdhakar.com/projects/lightbox2/ baixo The MIT License