Semana Cultural: Teatro

O mércores 10 de abril foi día de teatro no centro. O departamento de Lengua Castellana programou dúas representacións teatrais para o alumnado de ESO e 1º Bach.

As obras representadas foron TEMPESTADES para o alumnado de 4º e 1º Bach e ABADÓN para 1º,2º e 3º de ESO. Ámbalas dúas foron representadas polo actor de recoñecido prestixio internacional RICARDO FRAZER que leva xa 3.500 representacións na súa traxectoria. A súa gran capacidade creativa permitelle interpretar personaxes de tódolos xéneros contaxiando o seu amor polo teatro.

O alumnado e profesorado quedou gratamente satisfeito polos espectáculos e con ganas de máis. As representacións desenvolvéronse no Coliseo Noela, agradecemos o labor do personal técnico do teatro e a colaboración do Concello de Noia.

blog | by Dr. Radut