Información xeral

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

VdM un instituto para ti

O próximo mércores día 6 de marzo ás 19 h. imos celebrar as xornadas de portas abertas do IES Virxe do Mar.

Tódalas familias que queiran achegarse ao noso instituto poderán facelo para que poidamos trasladarlles toda a información que precisen para efectuar a matrícula da súa filla ou fillo no centro.

Sorteo cesta de Nadal

A cesta será entregada o próximo venres 29 de decembro nas oficinas do instituto en horario de mañá.

Se vostede posúe a rifa gañadora e non pode acudir ao centro ese día pregámoslle nos indique, empregando o correo do centro ou chamada telefónica, outro momento para facerlle entrega da mesma. Grazas pola colaboración co noso alumnado.

ies.virxedomar.noia@edu.xunta.gal

Teléfono: 881 866831

Guía de mediación parental

Presentámosvos a guía de mediación parental creada polo INCIBE e traducida ao galego por compañeiros/as do IES Aquis Celenis. Trátase dun documento que pode axudar a xestionar o uso do móbil e outros dispositivos no ámbito familiar. Nos documentos adxuntos atoparedes diferentes modelos de pactos familiares relacionados con esta guía. Agardamos que vos guste e poidades sacarlle partido.

Calendario escolar 2023/24

Facendo clic na imaxe poderán ver o calendario escolar 2023/2024 do noso centro.

REUNIÓN FAMILIAS-PROFESORADO

Estimadas familias: Iniciado o curso lectivo 2023-2024, dende o IES Virxe do Mar, convocamos aos pais/nais ou titores legais do alumnado a unha reunión-presentación cos/as titores/as que terá lugar o vindeiro luns día 25 de setembro.Para ver o horario do grupo da súa filla/o faga clic na imaxe ou no arquivo adxunto.