FPInnova 2017

App FPInnova

Descargue a app FPInnova do appstore

Descargue a app FPInnova do googleplay

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, despois do éxito da primeira edición, organiza novamente o Congreso de Innovación na Formación Profesional, que terá lugar os días 10, 11 e 12 de maio na Cidade da Cultura de Galicia.

O congreso contará cunha zona expositiva, na que se amosarán algúns dos proxectos de innovación tecnolóxica e didáctica desenvolvidos por centros galegos de formación profesional, así como proxectos resultantes do Plan de Emprendemento no Sistema Educativo de Galicia, eduemprende.

O acceso a estes espazos ten carácter gratuíto para o público en xeral. Aqueles centros que desexen organizar unha visita para alumnado deberán cubrir unha solicitude de inscrición a través desta páxina web, segundo as instrucións que recibirán por correo electrónico.

Os obxectivos do congreso e da exposición son:

Facer partícipe a comunidade educativa e a sociedade da potencialidade dos centros de formación profesional cara á innovación tecnolóxica e didáctica e o emprendemento, destacando a importancia para o futuro das actuacións que se están a levar a cabo nos centros que imparten estas ensinanzas.

Difundir a importante actividade innovadora xerada polo profesorado e o alumnado de formación profesional: proxectos de innovación tecnolóxica en colaboración con empresas, a FP Dual, a Rede de Centros Integrados de Formación Profesional e as crecentes colaboracións co sector produtivo.

Dar un paso máis na relación coa pequena e a mediana empresa dos centros e das redes de centros de formación profesional, na procura dunha mellora continuada dos procesos produtivos, do incremento da competitividade e da internacionalización.

Afianzar a cada vez maior colaboración entre os centros de FP e os sectores produtivos correspondentes, que redunde nunha mellora da cualificación e da empregabilidade dos/das futuros/as profesionais.

L M M X V S D