Familias

Recursos, Ferramentas e Proxectos

Nesta sección ofrécese unha selección de Recursos, Ferramentas e Proxectos de Innovación Educativa dirixidos a todos os membros da comunidade educativa.

En Recursos atópanse medios útiles para levar a cabo accións innovadoras.

As Ferramentas son instrumentos axeitados para unha labor transformadora nas aulas.

En Proxectos pódense atopar traballos colaborativos relevantes para a súa aplicación na clase.

Plans e programas

Aquí pódese acceder á información sobre os Plans que fomenten a innovación educativa nos diversos ámbitos e os Programas que desenrolen de xeito específico actividades innovadoras.

Premios

Nesta sección poderá acceder ós Premios que se convoquen para motivar accións transformadoras no contexto específico dos centros e dos seus entornos.

Formación

A formación de todas as persoas que forman parte da comunidade educativa, básica para innovar e mellorar o éxito do alumnado, atopará neste espazo un oco para as iniciativas formativas de diversa índole.