Título node Learning object

Premios Nacionais de curtametraxes de educación viaria 2017
Mar, 21/03/2017 - 09:50

Prazo

Ata o 16 de maio de 2017 ás 17.00 horas.

Participantes

Todos aqueles centros docentes, centros educativos de menores e ONG situados no territorio español que presenten curtametraxes realizadas por unha persoa maior de idade responsable do concurso e un grupo de entre 3 e 8 alumnos ou alumnas de educación primaria.

Información

• Curtametraxe de entre 30 segundos e 1 minuto de duración. Os formatos admitidos serán: MP4, MPG, AVI Ou 3GP, cun peso non maior de 150 Mb, e deben ser subidos á plataforma.
  • Representaranse situacións coas que poden atoparse de camiño ao colexio, xa sexa como peón, ciclista, pasaxeiro do transporte escolar ou privado, ou a súa combinación, transmitindo unha mensaxe clara de comportamento viario cívico e seguro.

Obxectivo

Axuntar as artes escénicas e a educación viaria nunha actividade formativa para alumnado a través de centros docentes en toda España, e ofrecer información sobre as principais mensaxes e recomendacións de educación e seguridade viaria, así como consellos sobre como realizar unha curtametraxe, educando ao alumnado na cultura mediante a promoción das artes escénicas.

Premios

• Primeiro posto: Placa de recoñecemento e 2.000 euros. Diploma e videocámara a cada participante e cada docente
  • Segundo posto: Placa de recoñecemento e 1.500 euros. Diploma e videocámara a cada participante e cada docente
  • Terceiro posto: Placa de recoñecemento e 1.000 euros. Diploma e videocámara a cada participante e cada docente
  • Premio institucional: recoñecemento ao labor desenvolvido a favor da educación e a seguridade viaria

O acto de entrega de premios celebrarase na sede da Academia das Artes e as Ciencias Cinematográficas en Madrid, coa presenza do xurado de honra.

O importe económico de cada un dos premios deberá ser destinado por parte do centro docente a actividades de promoción da educación e a seguridade viaria.