S2103008 Enfoque CLIL na aula de EPVA

Esta actividade ofrecerá novas propostas, recursos e ideas para desenvolver e integrar a metodoloxía CLIL na aula de Educación Plástica Visual e Artística.
Ven, 14/01/2022 - 11:34
Enfoque CLIL EPVA

A actividade S2103008 Enfoque CLIL na aula de EPVA terá lugar co seguinte horario no Centro Autonómico de Formación e Innovación, en Santiago de Compostela:

Día 12 de marzo, de 9.00 a 14.00 e de 16.00 a 20.00

A relatora deste curso será Sabela Arias Castro, profesora de secundaria, viñetista e artista gráfica. Para ter máis información sobre o seu percorrido pódese consultar  a seguinte ligazón: sabelaarias.com/gl

Os obxectivos a acadar serán os seguintes:

1.Deseñar unha proposta didáctica segundo o enfoque CLIL.

2.Analizar e seleccionar as estratexias e recursos adaptados ao contexto da aula EPVA.

3.Achegar propostas para dar atención ás necesidades específicas do alumnado.

E os contidos a desenvolver durante a formación indícanse a continuación:

1.Fundamentos do ensino CLIL.

2.Programación, secuenciación e avaliación na aula de Educación Plástica Visual e Artística.

3.Análise e emprego dos recursos dixitais para a aula CLIL de EPVA.

4.Medidas de atención á diversidade. Estratexias de andamiaxe e DUA para alumnado con NEAE.