G2203020 A banda deseñada como ferramenta necesaria no ensino

Banda deseñada galega
Xov, 11/05/2023 - 12:45
Banda deseñada galega

Gústache a banda deseñada?

Queres traballar con ela nas túas aulas como un recurso educativo?

Queres saber como foi a evolución da banda deseñada gaelga?

Queres saber como está o panorama actual?

Se estás dentro de todos eses "queres", daquela teste que apuntar nesta actividade.

Horario:

• Mércores 10 (17:00h - 20:00h)

Inauguración co presidente de GÁLIX, Xosé A. Perozo, e o ilustrador e coordinador das xornadas, Víctor Rivas

Xulio Carballo, profesor e investigador/divulgador de BD: “Panorámica da banda deseñada galega contemporánea”

Kiko Dasilva, ilustrador, autor de BD, director da escola O Garaxe Hermético e editor de Retranca Editora: “A escola de banda deseñada: formando o futuro”

Presenta: Víctor Rivas, ilustrador e autor de BD

• Luns 15 (17:00h - 20:00h)

Mesa redonda: Adaptación doutros medios á BD

• Alfredo López (Tokio), autor de BD: “A banda deseñada divulgativa e científica”
  • Antonio Seijas, ilustrador e autor de BD: “Cartas de inverno, de Agustín Fernández Paz”
  • Yolanda Castaño, poeta: O puño e a letra, antoloxía en cómic poético

Presenta e modera: Víctor Rivas, ilustrador e autor de BD