O CAFI deséxavos felices festas
Enviado por pablogulin a Mér, 16/12/2015 - 12:47Summary:
Summary:
Summary:
Curso dirixido a todo o profesorado que desexa internacionalizar o seu centro educativo a través de eTwinning ou Erasmus+
A internacionalización é clave para diferenciarse, hox, como centro escolar. Ademais de ser unha puerta cara ao futuro inmediato da Educación, achega valor engadido á oferta educativa dun centro e, polo tanto, o sitúa en posición vantaxosa. Pero, como iniciar un proceso de internacionalización nun centro escolar?
Mércores, 24 de abril
Relatora: Beatriz Tourón
Xoves, 25 de abril
Relator: Andrés Ajo
Mércores, 15 de maio
Relatores: Beatriz Tourón e Andrés Ajo
Mércores, 22 de maio
Álex Varela (CEIP Mesón do Vento)
Susana Vázquez (IES Poeta Díaz Castro)
Xoves, 23 de maio
Fran Ávila (CEIP Camiño Inglés)
Teresa Santamarina (IES de Arzúa)
Mércores, 29 de maio
Begoña Codesal (CEIP Ponte dos Brozos)
Josefa Pérez (IES Xesús Taboada Chevite)
Sesións a través de videoconferencia (Webex) de 17 a 19:30 horas.
Summary:
Carmen Martin Gaite escribiu e viviu ao redor de San Lourenzo de Piñor durante os seus veráns. Os seus avós maternos eran de Allariz e tiñan unha propiedade neste núcleo de Barbadás onde pasaban varios meses ao ano. O sinal que deixou esta terra está moi presente na súa obra. E polos espazos vinculados á súa memoria e ás lembranzas daqueles veráns da súa infancia discorrerá o recorrido do roteiro literario.
Summary:
Os centros educativos desenvolven actividades en contornas dixitais nos que participan menores. Esta situación, e a súa conexión ca garantía dos dereitos fundamentais, esixe que profesorado e alumnado estean formados no eido da protección de datos persoais, privacidade e seguridade xa que estes elementos están relacionados directamente co benestar dixital. A evolución democrática da nosa sociedade depende tamén destes elementos e os poderes públicos autonómicos deben traballar a prol desta específica formación.
File:
Summary:
Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade. Nesta actividade propoñémosche realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizais repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non. Por que facemos o que facemos? Que sustento teórico ten? Recollemos evidencias cuxa análise dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe? A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.
Summary:
Estás interesado/a en adquirir coñecementos para traballar a construción de centros educativos transformadores e comprometidos cos ODS?
Daquela, este é a túa actividade!
Tes máis información en www.edu.xunta.gal/fprofe
Summary:
Quen dixo que o de comunicarse ben é dos de linguas?
Contamos con todo o profesorado de Galicia que queira mellorar a súa competencia comunicativa nesta xornada práctica.
Quererás repetir!!
Data: sábado 4 de mayo de 2024
Lugar de celebración: Escola Galega de Administración Pública (EGAP) de Santiago de Compostela
Código G2302011
Xa podes consultar o programa en www.edu.xunta.gal/fprofe
Summary:
Quen dixo que o de comunicarse ben é dos de Linguas?
Contamos con todo o profesorado de Galicia que queira mellorar a súa competencia comunicativa nesta xornada práctica.
Quererás repetir!!
Data: sábado 4 de mao de 2024
Lugar de celebración: Escola Galega de Administración Pública (EGAP) de Santiago de Compostela
Inscripción: en Fprofe co código G2302011
Summary:
A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidade por medio do CAFI oganiza a Xornada galega de linguas estranxeiras. Curso 2023-2024. O programa inclúe conferencias plenarias por estudosos de recoñecido prestixio así como diversos obradoiros, repetidos en dúas quendas para facilitar a súa asistencia, coa finalidade de poder aplicalos directamente nas aulas.
Data: sábado 11 de maio de 2024
Lugar de celebración: Edificio Fontán da Cidade da Cultura de Santiago de Compostela
Inscrición: en Fprofe co código G2302048
Horario:
CLIL ou non CLIL?
Plácido Bazo Martínez, Universitat Ramón Llul
Obradoiro 1 - IA para as linguas estranxeiras
Miquel Angel Prats i Fernández, Universidad de la Laguna
Obradoiro 2 - Dinamizando a miña clase de lingua estranxeira
Mirian Freire Pardo, CEIP Sobrado-Nebra
Obradoiro 3 - Plurlingüismo, por que non?
Francisco Custodio Jáimez Ortiz, CEIP Santa María de Gracia, Murcia
Obradoiro 4 - Técnicas de animación na aula de linguas estranxeiras
Adrien Payet
Obradoiro 5 - A aprendizaxe efectiva da lectoescritura en lingua estranxeira en idades temperás
Silvie Rasikova, British Council
Converter as tendencias en amigas: as 7 tendencias que inflúen na educación do 2024
David Marsh, Marsh Educational Design
File:
Summary:
Docentes das catro provincias galegas reuniranse para se formar, reflexionar e debater arredor da figura de Luísa Villalta na Xornada do Día das Letras Galegas. Luísa Villalta organizada pola Secretaría Xeral de Política Lingüística e o Centro Autonómico de Formación e Innovación (CAFI).
Literatura, poesía, tradución, xornalismo, compromiso e universalismo
Logo da presentación oficial que contará coa presenza de Valentín García, secretario Xeral de Política Lingúística, Susana Villalta, irmá de Luísa Villalta, desenvolveranse as conferencias da man de estudosos/as de recoñecido prestixio (Marga do Val, Inma López Silva, Henrique Rabuñal, Manuel Naveira, Vero Rilo, Nuria Vil e Mónica de Nut ) que abordarán desde diferentes perspectivas a figura de Luísa Villalta (biografía, poesía, narrativa, teatro, compromiso...) así como unha mostra de boas prácticas e experiencias dos equipos de dinamización da lingua galega (EDLG) dos centros educativos relativas á difusión da obra da escritora.
A Xornada do Día das Letras Galegas organízaa a Consellería de Cultura, Educación e Universidade a través da Secretaría Xeral de Política Lingüística e da Subdirección Xeral de Innovación, Orientación e Formación de Recursos Humanos, á que pertence o CAFI, no marco da programación que a Xunta de Galicia destina a conmemorar o 17 de maio e a difundir a vida e a obra do autor homenaxeado en tal data.
Poden consultarse máis iniciativas e materiais relacionados con esta celebración no Portal da Lingua Galega (www.lingua.gal/letras-galegas) e quen queira asistir deberá apuntarse na seguinte ligazón através de fprofe (www.lingua.gal/fprofe).