G2302042 - Cultura financeira para profesorado de secundaria

Este curso ofrece formación sobre aspectos que constitúen os obxectivos da nova materia optativa Cultura financeira, de acordo coa Orde do 9 de agosto de 2023 pola que se establece o seu currículo.
Será impartido por persoal da Axencia Tributaria de Galicia, así como do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa, a CNMV e o Banco de España, como promotores do Plan de Educación Financeira.
Xov, 28/12/2023 - 10:46
G2302042 - Cultura financiera para profesorado de secundaria

OBXECTIVOS

• Favorecer a xestión das finanzas persoais do alumnado e potenciar así o seu desenvolvemento na nosa sociedade.
  • Analizar o Marco Europeo de Competencias Financeiras para a Mocidade afondando en temas como: o consumo e o endebedamento responsable, o diñeiro, a planificación financeira, os produtos financeiros e a prevención contra a fraude.
  • Estudar o impacto que o sistema fiscal ten na vida cotiá do alumnado: ingresos e gastos públicos.

CONTIDOS

• Enfoques docentes sobre Cultura Financeira I: O Marco Europeo de Competencias Financeiras para a Mocidade e o papel das institucións financeiras en España e a Unión Europea.
  • Enfoques docentes sobre Cultura Financeira II: o diñeiro e as súas transaccións, o aforro, a planificación financeira e o orzamento.
  • Enfoques docentes sobre Cultura Financeira III: o consumo e o endebedamento responsable, os principais produtos financeiros e a prevención contra a fraude.
  • Enfoques docentes sobre educación cívico- tributaria: O impacto do sistema fiscal na vida cotiá; o protagonismo deste sistema no sostemento dos gastos públicos fundamentais a través do orzamento.

FORMATO E DATAS

A actividade desenvolverase en catro sesións presencias (Cisco Webex) de 3 horas cada unha.

• Sesión 1: 22 de febreiro
  • Sesión 2: 29 de febreiro
  • Sesión 3: 7 de marzo
  • Sesión 4: 14  de marzo

INSCRICIÓNS

• En FPROFE: código G2302042.