TERCEIRA ACTIVIDADE CODE WEEK 21: CONSTRÚO UN ROBOT E DOULLE ORDES

QUE É UN ROBOT?

É unha lata, é un obxecto plano e redondo, un vehículo a motor ou é un can peludo? Que pode facer? Por que a construímos?

Un robot é un dispositivo mecánico que pode substituír aos humanos en varias tarefas. Un robot pode funcionar baixo o control directo dun ser humano ou de forma autónoma baixo o control dun ordenador programado. Os robots pódense usar para realizar tarefas difíciles ou perigosas de realizar directamente por un ser humano. Noutros casos, úsanse para realizar tarefas máis rápido ou máis barato que os humanos. Así, pódense usar na produción automática de grandes cantidades dun produto e cun custo menor (por exemplo, nas cadeas de produción).

A palabra robot provén do eslavo robota que significa traballo. Foi introducido como termo no seu significado actual en 1920 polo dramaturgo checo Karel Peapek na súa obra "RUR" (Os robots universais de Rossum), que satiriza a dependencia da sociedade dos enxeñeiros (robots) do desenvolvemento tecnolóxico e, finalmente, exterminalos. En moitas linguas eslavas modernas (por exemplo, o polaco) úsase como expresión da vida cotiá no sentido de traballo duro (equivalente a hamaliki). Entre os primeiros robots mencionados na literatura están os Talos da mitoloxía grega e os 20 caldeiros de trípode de Hefesto considerados "miragre das ideas", etc.

A robótica ocúpase do desenvolvemento e estudo de robots. , unha ciencia que é unha combinación de moitas disciplinas doutras ciencias, principalmente informática, electrónica e enxeñaría. Na ciencia ficción adoitan ser robots que teñen forma de humanos. Estes robots chámanse androides. Os robots actuais non son androides deseñados para suplantar aos humanos.

Como  proposta de actividade pensa que che gustaría que fixera o teu robot e escribe as instrucións que lle darás para facer o seu traballo nunha folla de papel. Tenta darlle a alguén estes comandos ou execútaos ti mesmo e comproba a túa programación. Proba a mover a un compañeiro pola clase, levándolle a escribir algo no encerado ou a que che traia un obxecto.

O obxectivo é que o alumnado entenda que os robots seguen as instrucións que lles damos. Se son correctos, o noso robot fará o correcto. Tamén queremos que o alumnado comprenda a estrutura da secuencia, que un programa é unha serie de comandos, colocados no lugar correcto.

Ademais, o alumnado, cos materiais que teñen na casa, construirán os seus propios robots con moita imaxinación e éxito. Un robot cos materiais que teñas na casa (caixas de zapatos, leite, vasos de plástico ou papel, botellas, papel hixiénico ou de cociña, cartón, CD vellos e todo o que poidas imaxinar).