Desfile do entroido ao pobo de Boborás

Estimadas familias, informámosvos do seguinte:

tal e como falamos a semana pasada, dadas as predicións meteorolóxicas para mañá e coa cautela correspondente, mañá venres 16 de febreiro celebraremos o desfile do entroido no pobo de Boborás.

O horario será diferente, pois contamos con menos persoal laboral docente e non docente, polo que reducimos parcialmente a actividade, quedando da seguinte forma:

Cronograma desfile entroido

O desfile ao pobo comezará ás 12.50 horas aproximadamente. AS FAMILIAS QUEDADES CONVIDADAS AO DESFILE E ANIMÁMOSVOS A PARTICIPAR!!

Por motivos de xestión, de organización e de seguridade, pedimos ter en conta os seguintes puntos:

1. O alumnado debe levar ao cole roupa negra (escura, no seu defecto) para realzar os disfraces de cada curso.
  2. Por organización e seguridade, durante o desfile, as familias deberán situarse ao final do mesmo.
  3. Se algunha familia decide levar antes de tempo a un alumno/-a, deberá comunicalo á titora correspondente (a poder ser, antes das 10.00 horas, para avisar a comedor).
  4. O alumnado/familia poderá levar o disfraz para casa.

Con isto, dariamos por finalizado o entroido 2024 no CEIP Xuvencos.

Por precaución, se vemos antes do recreo que as predicións meteorolóxicas empeoran considerablemente, veriamonos obrigad@s a suspender definitivamente o desfile, tendo clases normais durante todo o día. De ser o caso, actualizariamos a información o antes posible.

A dirección.

blog | by Dr. Radut