DÍA DO LIBRO 2024: APADRIÑAMENTO LECTOR

Este ano centramos as nosas actividades polo día do libro en 2:

Por unha banda estamos elaborando unha historia en B.D na que o protagonista é Xuve, de xeito colaborativo todo o alumnado do centro.

( Estamos en proceso de finalización para presentalo á toda a comunidade educativa)

E para conmemorar no propio día do libro, voltamos ás orixes: facendo un apadriñamento lector  no patio, na "hora de ler" despois do recreo.

Cada aula dos "maiores" recolleu a unha aula dos máis pequenos para contarlles/dramatizarlles un conto ou lerllo.

O alumnado do 6ºde EP. fixo unha lectura conxunta para a clase de 4º/5º de ED. Infantil.

O alumnado de 5º dramatizou varios contos para o alumnado de 2º EP.

As aulas de 4º e 3º fixeron unha lectura individualizada para as aulas de 1º de EP e 5 anos.

Finalizada a lectura , o alumnado de 6º de EP.  fixo unha dramatización de 4 historias con monicreques (que eles mesmos inventaron) para o alumnado de ED. Infantil e 1º Ciclo de EP.

Agradecemos a colaboración de todo o alumnado , en especialmente ao de 6º E.P e ás titoras pola organización previa da actividade (escollendo as lecturas axeitadas e practicando previamente nas aulas)

Boa lectura!!!!

blog | by Dr. Radut