Curso 2014-2015

Boas Vacacións!!!

Rematou o curso!!!

Boas vacacións para tod@s!

E non esquezades voltar o 10 de setembro!

Excursión ao Rexo

Atlantic/Bermuda

E xa case rematando o curso 2014-2015, os mais pequechos e pequechas do cole vivimos unha xornada inesquecible no ecoespazo "O Rexo" en Allariz.

O coidado e respecto medioambiental foron os fíos condutores da nosa visita.

O FESTIVAL

Atlantic/Bermuda

Con moitas cousas que celebrar, as Letras Galegas 2015, o 40 aniversario do Colexio, a proximidade da fin de curso, preparamos e realizamos o Festival 2015.

Pasámolo moi ben coas cancións, os bailes, o teatro... E rematamos cun xantar de convivencia de toda a comunidade educativa do CEIP "San Marcos" e con xogos deportivos.

V Convivencia CCENDL Terra de Celanova - Baixa Limia

13/07/2015
Atlantic/Bermuda

Participamos na V Convivencia da Coordinadora Comarcal de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística Terra de Celanova -Baixa Limia.

Este ano tocou visitar as terras de Padrenda. Fabulosa andaina nun marco natural espectacular. O vindeiro curso mais!

Excursión a Mazaricos

13/07/2015
Atlantic/Bermuda

Unha ocasión mais achegámonos ata Mazaricos, na comarca do Xallas, para distrutar das moitas actividades do centro multiaventura Naturmaz.

E de novo, foi todo un éxito! Acabamos de rematar e... xa queremos repetir!!!

Letras Galegas 2015

07/07/2015 09:55
Atlantic/Bermuda

A Semana de Letras Galegas estivo chea de actividades.

Estivemos presentes nos XX Encontros de Teatro Escolar e Amateur de Bande. Alí presentamos a obra "Os Tres Curmáns".

Realizamos o festival do colexio e recordamos o 40 aniversario do centro.

Presentamos a revista do centro "Reflexo XIX", e non podía faltar a nosa homaxe ao escritor das Letras 2015, Xosé Fernando Filgueira Valverde. Xa é outro compoñente na nosa galería de ilustres escritores e escritoras.

Deporte Escolar II

07/07/2015
Atlantic/Bermuda

Unha nova entrega de competicións deportivas deste curso.

Nesta ocasión, turno para o bádminton.

Estivemos a competir duramente no encontro realizado no CEIP "Rogelio García Yáñez" en Ramirás.

Aquí temos a dúas campionas e un campión!

Presentación Traballos Labores Tradicionais CCENDL Terra de Celanova - Baixa Limia

07/07/2015 09:37
Atlantic/Bermuda

O CEIP "San Marcos" foi o anfitrión para a presentación de traballos realizados durante o segundo trimestre do curso por alumnos e alumnas dos centros con participación activa na Coordinadora Comarcal de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística Terra de Celanova - Baixa Limia.

A mostra, coma en anteriores ocasións, é itinerante e percorrerá tódolos centros participantes.

Día da Árbore 2015

06/07/2015
Atlantic/Bermuda

Realizamos unha visita ao Complexo Medioambiental do Alto do Rodicio.

Alí recupérase a fauna salvaxe que sofre algún accidente ou percance.

Despois de recibir a atención veterinaria e coidados, téntase reincorporar de novo á vida salvaxe.

Cegoñas, aguias, bufos, cabalos, raposos... e o espectacular lobo!

XOGOS TRADICIONAIS 2015

06/07/2015 12:37
Atlantic/Bermuda

Nunha nova ocasión recibimos a visita de Lito, quen non pode faltar a súa cita anual co obradoiro de xogos tradicionais que realiza o Centro de Cultura Popular Xoaquin Lourenzo.

Unha vez mais, grazas Lito, e ata o ano!

Xogos de mesa, a ra, a chave... e moitos mais!!!

CONTACONTOS CON... DULCINEA!

Atlantic/Bermuda

Da man da mesmísima Dulcinea coñecimos a historia de Don Quixote e mais seu inseparable escudeiro Sancho Panza. Menudas aventuras que pasaron!

E quen mellor o pasamos fomos nos, coa visita de Raquel Queizás ao colexio!

Moitas grazas á editorial organizadora.

Dulcinea, volta pronto!!!

SAÍMOS AO TEATRO!

Atlantic/Bermuda

Achegámonos ata o Auditorio Municipal de Ourense, para presenciar a obra "Os Narigudos".

Nesta ocasión domos os mais peques do Colexio!

Gustounos moito! Cando voltamos?

ENTROIDO 2015

Atlantic/Bermuda

NON FORASTEIR@... NON TE TRABUCACHES...

ESTÁS NO LONXANO OESTE DO CEIP "SAN MARCOS"!!!!

Vaqueir@s, indi@s... desfrutaron da festa do Entroido 2015 organizada pola ANPA coa colaboración do Centro.

Unha festa que iniciouse cos mandatos da Meca ao longo da semana!

Día da Paz 2015

01/02/2015 19:05
Atlantic/Bermuda

Para lembrar que a Paz debémola practicar a diario, celebramos o Día da Paz 2015 elaborando e colocando un mural cunha mensaxe baseada na linguaxe das novas tecnoloxías.

Ademáis, sonaron con forza os acordes da canción "Recital á Paz".

Nunca sen almorzo e... nunca sen merenda saudable!

01/02/2015 18:43
Atlantic/Bermuda

Un curso mais, participamos no programa promovido pola Xefatura Territorial de Sanidade de Ourense "Nunca sen almorzo", coa que nos lembran a importancia de realizar un almorzo saudable antes de iniciar a nosa actividade diaria.

Nesta edición fomos un pouco mais aló, recordando os andares da pirámide dos alimentos, a importancia da actividade física e vendo os beneficios que ten a media mañá unha merenda saudable.

Tivemos explicacións teóricas e actividades moi prácticas!